Douglas pokazuje piękno obdarowywania w kampanii świątecznej

Sieć perfumerii Douglas rozpoczęła sezon świąteczny międzynarodową kampanią 360 stopni pod hasłem „Podaruj piękno”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Douglas pokazuje piękno obdarowywania w kampanii świątecznej

Poprzez historie inspirowane obdarowywaniem kosmetykami, Douglas celebruje magię dawania i otrzymywania, emocjonalne więzi oraz niezapomniane chwile. Kampania, opracowana we współpracy z agencją kreatywną Jung von Matt, została uwieczniona przez fotografkę Esther Haase oraz reżyserkę Giadę Bossi. Działania reklamowe będą realizowane międzynarodowo we wszystkich kanałach online i offline.

- Wszyscy znamy radość płynącą z otrzymywania przemyślanych prezentów oraz piękne uczucie spełnienia czyjegoś szczególnego życzenia – to właśnie nazywamy ‘Douglas feeling’ - mówi Anke Menkhorst, SVP group marketing w Douglas Group. - W tegorocznej kampanii świątecznej koncentrujemy się na intymnych momentach miłości i wdzięczności między ludźmi w czasie świąt – oraz na tym, jak przemyślany, spersonalizowany prezent kosmetyczny może stać się pięknym wyrazem miłości. Dzięki szerokiej ofercie produktów i zestawów dostępnych w naszych perfumeriach, sklepie internetowym i aplikacji, Douglas oferuje inspirujące doświadczenie zakupowe dla każdego, kto szuka idealnego prezentu świątecznego.

Nacisk na miętowe prezenty

W kampanii marka ponownie kładzie nacisk na kolor marki – miętowy – wyróżniający się odcień kojarzony z odświeżeniem oraz jakością premium, silnie utożsamiany z Douglas. Miętowe opakowania prezentowe stanowią powtarzający się element we wszystkich materiałach wizualnych, tworząc zapadającą w pamięć i rozpoznawalną kampanię. Zgodnie z modelem omnichannel Douglas Group kampania będzie realizowana międzynarodowo we wszystkich kanałach – w tym w telewizji, prasie, mediach zewnętrznych, online oraz w sklepach. 

Międzynarodową aktywację kampanii uzupełnią lokalne, innowacyjne koncepty eventowe, m.in. Douglas Christmas Pop-Up. Z okazji zbliżających się świąt, w specjalnie zaaranżowanej strefie odwiedzający znajdą wiele pomysłów na trafiony prezent, będą mogli zrobić świąteczne zdjęcie w formie kartki pocztowej i skorzystać z zakupowych promocji. Podczas 3-dniowego wydarzenia na klientów będą czekać wyjątkowe oferty na zakup prezentów dla bliskich.

Kampania zakłada widoczność w perfumeriach w całym kraju, kanałach digital kanałach social media Douglas oraz kampanii outdoorowej. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja WaveMak

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska