DPD doręcza z fasonem

9 września w Hali Zdjęciowej w Warszawie odbył się pokaz kolekcji Mariusza Przybylskiego wiosna/lato 2012 - ULTRA². Kolekcja miała swoją premierę w czasie lipcowego Tygodnia Mody w Berlinie. Pokaz został zorganizowany przy logistycznym wsparciu DPD Polska, która stała się partnerem pokazów projektanta  i jednocześnie jego oficjalnym międzynarodowym przewoźnikiem. Teraz kolekcja w nowej odsłonie wkroczyła na polskie wybiegi.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Mariusz Przybylski to jeden z najciekawszych i najnowocześniejszych polskich projektantów. Stworzył rozpoznawalną, ekskluzywną markę mody męskiej, ale z powodzeniem projektuje również dla kobiet. Od kilku lat wyraźnie zaznacza swoją obecność na rynku mody jako projektant łączący klasyczną elegancję z odważnymi i nowoczesnymi rozwiązaniami.

Debiutował z pierwszym autorskim pokazem w 2005 roku – jego kolekcja spotkała się z bardzo dużym uznaniem. Luksusowe materiały, staranne wykończenia oraz minimalistyczne formy nawiązujące do modernizmu to główne wyznaczniki stylu Przybylskiego. Przy współpracy z firmą DPD Polska absolwent łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych pragnie prezentować swoje projekty również na międzynarodowych wybiegach.

Dla widza pokazy mody z pewnością kojarzą się z pełnymi wdzięku i lekkości prezentacjami modelek i modeli. Za tą zewnętrzną swobodą stoi jednak cały złożony proces logistyczny i szereg czynności, których przebieg jest ściśle zaplanowany, właśnie po to, aby końcowy efekt był spektakularnym wydarzeniem. Sprawny transport, punktualność  i bezpieczeństwo dostawy są tu kluczowe. Praca projektanta, m.in. uczestnictwo w pokazach i związane z tym podróże w kraju i za granicą, wymagają doskonałej organizacji czasu i jakości usług.

Współpraca z rzetelną firmą kurierską jest w mojej pracy niezwykle ważna, szczególnie przy tak ważnych i skomplikowanych projektach jak pokazy poza granicami kraju. Wówczas logistyka, w tym przede wszystkim punktualność i bezpieczeństwo kolekcji stanowią kluczowe elementy – mówi Mariusz Przybylski. Byłem bardzo zadowolony, że DPD Polska przyjęła rolę międzynarodowego przewoźnika moich kolekcji. To dawało mi pewność, że przygotowania do berlińskiego pokazu przebiegną bez zakłóceń, a każdy etap tych przygotowań zostanie zakończony na czas.

Kolekcja ULTRA² to ubrania uszyte z bardzo delikatnych tkanin, jak kaszmir czy jedwab. Dlatego podczas pokazu w Berlinie tak ważne było bezpieczeństwo transportu. Projektantowi zależało na tym, aby pięćdziesiąt damskich i męskich sylwetek, które miały zostać zaprezentowane w czasie pokazu, mogło być od razu gotowych do prób oraz sesji fotograficznych. DPD Polska dopilnowała, by transport przebiegł sprawnie, a kolekcja dotarła na miejsce w nienagannym stanie.

Dla DPD Polska współpraca przy realizacji pokazu kolekcji ULTRA2 Mariusza Przybylskiego to pierwsza inicjatywa związana z tzw. ,,wysokim krawiectwem”, ale nie pierwsza związana z modą. Firma od lat współpracuje z producentami i dystrybutorami z branży odzieżowej, między innymi z firmą LPP, największą siecią odzieżową w Polsce – właścicielem marek: Reserved, House, Cropp, Mohito i Promostars.

DPD Polska równie chętnie angażuje się w wydarzenia artystyczne i kulturalne. Do tej pory na logistyczne wsparcie firmy mogła liczyć między innymi wystawa ,,National Geographic – Ostatnie takie miejsca na Ziemi’’, projekt promocji dziedzictwa kinematografii polskiej – „Polska na filmowo”, czy wystawa „Grand Press Photo”.

W swojej działalności staramy się wspierać inicjatywy związane z kulturą, a także wspomagać rodzimych  twórców w rozwijaniu ich talentów – mówi Aneta Gasparska, Kierownik Marketingu i Komunikacji DPD Polska. Odpowiedzialność społeczna biznesu to bardzo ważny element naszej działalności. Od zawsze staramy się, oprócz realizacji naszych głównych celów strategicznych, zauważać ciekawe przedsięwzięcia i dbać o lokalny dorobek kulturalny – dodaje.

O DPD Polska

DPD Polska [www.dpd.com.pl] znajduje się w czołówce firm branży kurierskiej z ustabilizowaną pozycją na rynku polskim. Od ponad 20 lat z powodzeniem świadczy usługi miejskie, krajowe i międzynarodowe. Firma specjalizuje się w obsłudze najbardziej wymagających klientów, dostarczając szyte na miarę rozwiązania w zakresie przesyłek kurierskich i  logistyki . DPD Polska działa w tych obszarach, gdzie klient szuka wartości dodanej oraz nietypowego serwisu.

Firma rozpoczęła działalność w 1991 roku jako Masterlink Express - spółka ze stuprocentowym kapitałem polskim. W początkowym okresie firma specjalizowała się w doręczaniu przesyłek miejskich i krajowych. Od 2004 roku DPD Polska należy do Grupy GeoPost, której właścicielem jest LaPoste – Poczta Francuska. Dla podkreślenia przynależności do międzynarodowej grupy w 2007 roku przeprowadzono proces re-brandingu i odtąd firma działa pod nową marką, jako DPD Polska.

DPD Polska Sp. z o.o. to  jedna z największych firm kurierskich w Polsce. Posiada ponad 50 oddziałów, które są zlokalizowane na terenie całego kraju. Zatrudnia i współpracuje z ponad 5000 osób, którym zapewnia stabilne warunki zatrudnienia i szerokie możliwości doskonalenia kompetencji.

O DPD 

Wysyłając około 2 milionów międzynarodowych paczek dziennie w obrębie sieci międzynarodowej, DPD jest jedną z wiodących firm kurierskich w Europie. Franszyzodawca DPD, z siedzibą w Aschaffenburgu, oferuje swoim klientom szerokie spektrum usług krajowych i zagranicznych, dzięki rozbudowanej sieci oddziałów prowadzonych przez franszyzobiorców na całym świecie. Portfolio produktów obejmuje szeroki zakres od przesyłek standardowych, przesyłek o gwarantowanym czasie dostarczenia oraz ekspresowych poprzez usługi dodatkowe takie jak C.O.D aż po rozwiązania dla klientów indywidualnych. DPD posiada ponad 800 oddziałów w 40 krajach, 24 000 zatrudnionych osób i 18 000 pojazdów działających na rzecz 300 000 klientów biznesowych. Francuski GeoPost Group, będący własnością La Poste, jest większościowym udziałowcem DPD.

O GeoPost 

GeoPost, główny gracz na rynku przesyłek ekspresowych w Europie, czego dowodem jest pierwszorzędna sieć dróg firmy DPD, zrzesza firmy działające w ramach LaPoste. GeoPost obsługuje ponad 230 krajów działając na rzecz ponad 300 000 klientów na świecie. Dziś grupa GeoPost zajmuje 1. miejsce we Francji i 2. miejsce w rankingu europejskim na rynku expressowych przesyłek kurierskich, osiągając w 2009 roku obrót roczny w wysokości 3,093 miliarda Euro.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online