DPD Polska wspiera IV Ogólnopolską Olimpiadę Logistyczną

Ponad 6 tysięcy uczniów ze 186 szkół ponadgimnazjalnych zmierzyło się dziś (21.10.) z zadaniami z zakresu logistyki w ramach IV Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej. DPD Polska już po raz trzeci z rzędu jest Złotym Sponsorem przedsięwzięcia organizowanego przez Wyższą Szkołę Logistyki w Poznaniu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Uczniowie, którzy interesują się logistyką i swoją przyszłość zawodową wiążą właśnie z tą branżą,  co roku mogą sprawdzić swoją wiedzę i umiejętności, biorąc udział w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Logistycznej. Konkurs skierowany jest do uczniów szkół średnich i policealnych. Jego celem jest wzbudzenie zainteresowania tą dziedziną, jej promocja, a także wskazanie możliwości pracy w zawodach związanych z logistyką.

DPD Polska zawsze bardzo chętnie angażuje się w inicjatywy związane z edukacją, dzięki którym zdolne osoby mają szansę na dalsze rozwijanie swoich pasji i ukierunkowanie zainteresowań – mówi Aneta Gasparska, Kierownik Marketingu i Komunikacji/Rzecznik Prasowy DPD Polska. Do tej pory uczestniczyliśmy w wielu  projektach edukacyjnych. Stworzyliśmy  m.in. Magiczną Krainę Kuriera na dziecięcym portalu Ciufcia.pl oraz serię odcinków „Płacę nie płacę” zrealizowaną we współpracy z Webshake.tv, w ramach której uczyliśmy Internautów, jak bezpiecznie kupować w Sieci. Współtworzyliśmy również Słownik Logistyczny polsko-angielski, angielsko-polski, szczególnie przydatny dla menedżerów branży TSL – dodaje.

W Olimpiadzie Logistycznej uczestniczę już po raz drugi – mówi Natalia Serwatka, uczennica Zespołu Szkół Ekonomicznych w Lesznie.  Rok temu udział w konkursie potraktowałam jako nowe doświadczenie i test moich możliwości. W tym roku stresuje się dużo bardziej, ponieważ traktuję ten konkurs jako poważny sprawdzian mojej wiedzy i umiejętności. Już wiem, że swoją przyszłość na pewno zwiążę z logistyką. Jeszcze nie zdecydowałam, czy będzie to transport drogowy czy kolejowy. W tej chwili skupiam się na poszerzaniu swojej wiedzy z zakresu logistyki i spedycji. Ogólnopolska Olimpiada Logistyczna to dla mnie ogromna motywacja do nauki i doskonalenia znajomości branży – dodaje.

To już czwarta edycja Olimpiady. Z roku na rok konkurs cieszy się coraz większą popularnością. Świadczy to nie tylko o wzroście rangi i prestiżu samej Olimpiady, lecz także o dynamicznym rozwoju branży logistycznej.

Pomagając młodym ludziom w zdobywaniu wiedzy logistycznej, tak naprawdę pomagamy całej branży.  Kształcimy w końcu naszych przyszłych specjalistów. Uczestnicy to młodzi pasjonaci, którzy traktują tę Olimpiadę jako bardzo poważny sprawdzian ich wiedzy. Wierzymy, że ci ambitni ludzie będą kiedyś czołowymi ekspertami logistyki i to oni będą kształtować wizerunek branży. Dlatego bardzo mocno trzymamy za nich wszystkich kciuki! – mówi Aneta Gasparska.

Na laureatów i finalistów Olimpiady czekają zwolnienia z pisemnej części egzaminu zawodowego, bezpłatne studia w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu, a także wiele rzeczowych nagród. Jest więc o co walczyć!

O DPD Polska

DPD Polska [www.dpd.com.pl] znajduje się w czołówce firm branży kurierskiej z ustabilizowaną pozycją na rynku polskim. Od ponad 20 lat z powodzeniem świadczy usługi miejskie, krajowe i międzynarodowe. Firma specjalizuje się w obsłudze najbardziej wymagających klientów, dostarczając szyte na miarę rozwiązania w zakresie przesyłek kurierskich i  logistyki . DPD Polska działa w tych obszarach, gdzie klient szuka wartości dodanej oraz nietypowego serwisu.

Firma rozpoczęła działalność w 1991 roku jako Masterlink Express - spółka ze stuprocentowym kapitałem polskim. W początkowym okresie firma specjalizowała się w doręczaniu przesyłek miejskich i krajowych. Od 2004 roku DPD Polska należy do Grupy GeoPost, której właścicielem jest LaPoste – Poczta Francuska. Dla podkreślenia przynależności do międzynarodowej grupy w 2007 roku przeprowadzono proces re-brandingu i odtąd firma działa pod nową marką, jako DPD Polska.

DPD Polska Sp. z o.o. to  jedna z największych firm kurierskich w Polsce. Posiada ponad 50 oddziałów, które są zlokalizowane na terenie całego kraju. Zatrudnia i współpracuje z ponad 5000 osób, którym zapewnia stabilne warunki zatrudnienia i szerokie możliwości doskonalenia kompetencji.

O DPD

Wysyłając około 2 milionów międzynarodowych paczek dziennie w obrębie sieci międzynarodowej, DPD jest jedną z wiodących firm kurierskich w Europie. Franszyzodawca DPD, z siedzibą w Aschaffenburgu, oferuje swoim klientom szerokie spektrum usług krajowych i zagranicznych, dzięki rozbudowanej sieci oddziałów prowadzonych przez franszyzobiorców na całym świecie. Portfolio produktów obejmuje szeroki zakres od przesyłek standardowych, przesyłek o gwarantowanym czasie dostarczenia oraz ekspresowych poprzez usługi dodatkowe takie jak C.O.D aż po rozwiązania dla klientów indywidualnych. DPD posiada ponad 800 oddziałów w 40 krajach, 24 000 zatrudnionych osób i 18 000 pojazdów działających na rzecz 300 000 klientów biznesowych. Francuski GeoPost Group, będący własnością La Poste, jest większościowym udziałowcem DPD.

O GeoPost

GeoPost, główny gracz na rynku przesyłek ekspresowych w Europie, czego dowodem jest pierwszorzędna sieć dróg firmy DPD, zrzesza firmy działające w ramach LaPoste. GeoPost obsługuje ponad 230 krajów działając na rzecz ponad 300 000 klientów na świecie. Dziś grupa GeoPost zajmuje 1. miejsce we Francji i 2. miejsce w rankingu europejskim na rynku expressowych przesyłek kurierskich, osiągając w 2009 roku obrót roczny w wysokości 3,093 miliarda Euro.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji