Drogowe reklamy w kampanii krajowych połączeń LOT-u

LOT rozpoczął kampanię promującą połączenia krajowe. Akcję, opartą na reklamach przypominających tablice informacyjne przy drogach, przygotował dział marketingu przewoźnika wspólnie z firmami DDB Warszawa i Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania skierowana jest przede wszystkim do osób, które lubią podróżować po Polsce, ale do tej pory korzystały głównie z samochodów, pociągów i autobusów. Reklamy przekonują, że loty krajowe oferowane przez LOT są tanie oraz pozwalają oszczędzić czas.

Reklamy przypominają tablice informacyjne, które można zobaczyć przy drogach i autostradach, przy czym w miejscu, gdzie standardowo umieszczona jest odległość do celu, podawany jest czas potrzebny na przelot do danego miasta, dla większości połączeń wynoszący 55 minut.

grafika

Akcja reklamowa obejmuje outdoor (nośniki przy drogach, a także na autobusach w Warszawie), radio (spoty są emitowane głównie w piątki i niedziele po południu, gdy kierowcy często stoją w korkach) oraz internet. Potrwa do lipca.

grafika

Kreację kampanii przygotował dział marketingu LOT-u we współpracy z agencją DDB Warszawa, a media zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu