Drożeją reklamy w RMF FM, w RMF Maxxx i RMF Classic bez zmian

W jesiennym cenniku reklamowym Grupy RMF spoty w RMF FM są średnio o 2 proc. droższe niż obecnie, natomiast tyle samo co teraz kosztują reklamy w RMF Maxxx i RMF Classic.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Średnia cena 30-sekundowego spotu w RMF FM według jesiennego cennika wynosi 6 847 zł, czyli 2 proc. więcej niż w ofercie obowiązującej do końca sierpnia. Nadawca tę podwyżkę uzasadnia rosnącymi wynikami słuchalności stacji. Przypomnijmy, że w II kwartale br. RMF FM zanotowało 28 proc. udziału w rynku, o 1,8 pkt proc. więcej niż rok wcześniej (według badania Radio Track - zobacz szczegóły).

Najdroższe w RMF FM są reklamy w paśmie porannym od 8.00 do 10.00 od środy do piątku - 30-sekundowy spot kosztuje 23,6 tys. zł.

W związku z podwyżką w RMF FM rosną ceny reklam w pakietach, w których skład wchodzi stacja: w RMF 3D o 1,4 proc., w RMF na Maxxxa - o 1,6 proc., a w RMF z Klasą - o 1,8 proc. W pierwszym z tych pakietów średnia cena spotu wynosi 8 476 zł, w drugim - 7 901 zł, a w trzecim - 7 286 zł.

Nie zmieniają się natomiast ceny reklam w RMF Maxxx i RMF Classic.

Jesienny cennik Grupy RMF będzie obowiązywał od 2 września do 29 grudnia br.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele