"Drzwi do mieszkania"

To hasło wizerunkowej kampanii marki Porta Drzwi, przygotowanej przez Dział Marketingu firmy Porta KMI Poland i Agencję Reklamową Mr. Bloom z Sopotu.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania ta jest pierwszą z trzech zaplanowanych na 2006 rok. Każda z nich trwać będzie miesiąc. Działania obejmą swoim zasięgiem nośniki reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski oraz wybrane tygodniki i dzienniki ogólnopolskie.

Prezentowana w kampanii kolekcja drzwi PORTA NOVA, to propozycja dla tych, którzy cenią sobie elegancję i styl. Atutem kolekcji jest nowoczesne wzornictwo i doskonała okleina Portadur.

Porta KMI Polad powstała w 1992 roku w Bolszewie, w województwie pomorskim. Jest największym producentem drzwi i ościeżnic w Polsce, dbającym o eleganckie i nowoczesne wzornictwo, zgodnie z pojawiającymi się na rynku europejskimi trendami.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"