Duży spadek nakładów na reklamę w prasie

W III kwartale bieżącego roku dochody z reklam w tradycyjnej iinternetowej prasie codziennej wyniosły w USA 8,92 miliardadolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

To aż o 18 procent mniej (niecałe 2 miliardy dolarów) wporównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego oraz o 6,9procenta mniej w porównaniu z II kwartałem - informuje serwisMarketing Charts, powołując się na dane organizacji NewspaperAssociation of America (NAA).

Dochody z reklam w tradycyjnej drukowanej prasie zmniejszyły sięo 19,26 procenta, do najniższego w historii poziomu 8,19 miliardadolarów. Największy spadek odnotowano tutaj w przypadku ogłoszeń (o30,85 procenta, do 2,36 mld USD).

Z kolei w przypadku reklamy w internetowych serwisach gazetodnotowano 3-procentowy spadek dochodów z reklam, do poziomu 749milionów dolarów. Okres od lipca do września był drugim kwartałem zrzędu, w którym zmniejszyły się dochody z reklam w sieci (międzykwietniem a czerwcem spadek wyniósł 2,4 procenta).

Łączne dochody z reklam w sektorze amerykańskiej prasycodziennej maleją co każdy kwartał od okresu lipiec - wrzesień 2006roku.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"