Oferty złożyły agencje: Arena Media Communications (zaproponowała 1 proc. prowizji za zakup mediów i 130 zł za doradztwo eksperckie), Initiative Media Warszawa (1 proc., 400 zł), Carat Polska (1 proc., 77,24 zł), re58 (1 proc., 147,60 zł), Mastermind Media (1 proc., 246 zł), Media Group (1 proc., 170 zł), Euvic Media ( 1 proc., 2 tys. zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (1 proc., 300 zł) oraz Five Media (1 proc., 130 zł).
Planowana kampania Ministerstwa Cyfryzacji ma zachęcać do uczenia się kompetencji cyfrowych przez całe życie.
Akcja będzie realizowana w pięciu obszarach tematycznych, odpowiadających różnym aspektom kompetencji cyfrowych, w tym cyberbezpieczeństwu. Strategia mediowa powinna obejmować kompleksowe, zintegrowane działania w różnorodnych kanałach – zarówno online, jak i offline.

Wybrany dom mediowy będzie odpowiedzialny za opracowanie strategii mediowej, planowanie kampanii oraz zakup mediów. Oprócz obowiązkowych kanałów reklamowych, oferenci mogą zaproponować działania niestandardowe.
Ministerstwo Cyfryzacji podkreśla, że zależy mu na skutecznej kampanii, która osiągnie zakładane cele komunikacyjne i mediowe.
Budżet przewidziany na realizację zamówienia wynosi maksymalnie 10 mln zł. Kampania ma być realizowana w pierwszej połowie 2026 roku.











