Efektywne radiowe biuro reklamy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W dniach 7-8.02.2003 w Hotelu TURKUS w Białymstoku odbyło się szkolenie EFEKTYWNE BIURO REKLAMY. Uczestniczyli w nim kierownicy Biur Reklamy rozgłośni radiowych z całego kraju (razem 9 osób: ze stacji komercyjnych i Polskiego Radia).

Szkolenie prowadził Maciej Dobrowolski i Małgorzata Gąsiorowska.

Na szkoleniu rozmawiano o: Radiu – jako medium, dlaczego warto wybrać radio – a nie inne media, jak dobrać odpowiednich handlowców, w co ich zaopatrzyć, jak skonstruować materiały reklamowe radia, jak ułożyć bloki reklamowe w godzinie, jak pisać ogłoszenia, co zrobić żeby reklama stała się jeszcze bardziej atrakcyjna, jak rozwiązać problem zatrudnienia przedstawicieli handlowych. Oprócz tego dużo mówiono o stosunkach między pracownikami, o systemie energetycznym człowieka – i wpływie tego systemu na sprzedaż, oraz o sile pozytywnego myślenia.

Planowane są kolejne spotkania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela