Ekspansja zagraniczna Militaria.pl nabiera tempa

Grupa Militaria.pl zdobywa rynki zagraniczne.

Artykuł Sponsorowany
Artykuł Sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Ekspansja zagraniczna Militaria.pl nabiera tempa
Militaria.pl

Polska sieć Militaria.pl dynamicznie realizuje strategię ekspansji międzynarodowej, udostępniając swoją ofertę klientom w całej Europie. W portfolio marki znajduje się blisko 100 000 produktów z segmentu militarnego, outdoorowego i survivalowego, dostępnych teraz również dla użytkowników z Wielkiej Brytanii, Ukrainy, Niemiec, Francji i Rumunii. Kluczowe rynki są obsługiwane przez dedykowane językowo sklepy funkcjonujące pod marką MILITARY.EU.

Klienci mogą już korzystać z następujących wersji:

https://military.eu/ua/ – rynek ukraiński

https://military.eu/en/ – rynek brytyjski

https://military.eu/de/ – rynek niemiecki

https://military.eu/fr/ – rynek francuski

https://military.eu/ro/ – rynek rumuński

Pozostali klienci mogą dokonywać zakupów zarówno poprzez Militaria.pl, jak i MILITARY.PL, z możliwością wyboru preferowanego języka i kraju dostawy - dostępna jest wysyłka do wszystkich krajów Unii Europejskiej, Ukrainy oraz Wielkiej Brytanii.

Militaria.pl
Militaria.pl © Militaria.pl | Militaria.pl

O Grupie Militaria.pl

Militaria.pl to największy w Europie sklep specjalistyczny oferujący sprzęt militarny, outdoorowy, taktyczną odzież i obuwie. Dzięki ponad 25-letniemu doświadczeniu, rozbudowanej infrastrukturze logistycznej oraz innowacyjnym rozwiązaniom e-commerce, firma z powodzeniem realizuje sprzedaż na skalę międzynarodową.

Grupa Militaria.pl to firma oparta w 100% na polskim kapitale – niezależna finansowo i bez udziału zewnętrznych inwestorów.

Obecnie Militaria.pl dysponuje 11 salonami stacjonarnymi w największych miastach Polski, a także własnym zapleczem magazynowym, które pozwala na błyskawiczną realizację zamówień. Obsługa klientów indywidualnych i instytucjonalnych (B2C i B2B) odbywa się na najwyższym poziomie, co przekłada się na silną pozycję konkurencyjną marki.

Grupa Militaria.pl zarządza trzema sklepami:

• Militaria.pl (PL)

• MILITARY.PL (PL)

• MILITARY.EU (UE)

W 2024 roku Militaria.pl zajęła 10. miejsce w zestawieniu Forbes Polska w kategorii najcenniejszych polskich firm e-commerce.

Nowe rynki – nowe możliwości

Kolejnym krokiem w rozwoju Grupy Militaria.pl było uruchomienie sklepu MILITARY.EU/RO – dedykowanego klientom z Rumunii. Marka niezmiennie realizuje swój cel: zdobywać pozycję lidera w każdym segmencie i na każdym nowym rynku.

Ekspansja wsparta technologią AI

Budowa nowych wersji językowych sklepów MILITARY.EU opiera się nie tylko na pracy doświadczonych tłumaczy i ekspertów branżowych. Firma aktywnie wykorzystuje sztuczną inteligencję, która wspiera procesy tłumaczenia opisów produktów i kategorii, weryfikacji zgodności językowej oraz automatyzacji prac związanych z publikacją treści. Dzięki temu Militaria.pl jest w stanie szybciej i precyzyjniej dostarczać klientom lokalne wersje serwisu, zachowując przy tym wysoką jakość i spójność komunikacyjną.

Logistyka bez kompromisów

Jednym z priorytetów firmy jest natychmiastowa wysyłka i ekspresowa dostawa. Większość zamówień jest gotowa do wysyłki od razu po złożeniu dyspozycji przez klienta i przekazywana sprawdzonym firmom kurierskim. Współpraca z międzynarodowymi operatorami logistycznymi, takimi jak InPost (szczególnym zainteresowaniem cieszy się Mondial Relay we Francji) DHL, UPS oraz lokalne firmy kurierskie, umożliwia szybkie i niezawodne dostawy na terenie Europy. Dla przykładu, dostawy na terenie Niemiec realizowane są w ciągu 24 godzin, a we Francji – w ciągu dwóch dni roboczych. W Polsce zamówienia dostarczają InPost, DHL oraz Orlen Paczka.

"Ostatnie lata to dla nas okres intensywnych i świadomych inwestycji technologicznych, które stały się kluczowym filarem naszej strategii rozwoju. Dzięki szerokiemu i konsekwentnemu wykorzystaniu sztucznej inteligencji oraz wdrożeniu innowacyjnych rozwiązań w obszarach e-commerce, logistyki i obsługi klienta, jesteśmy dziś w stanie w wyjątkowo krótkim czasie uruchamiać kolejne, w pełni funkcjonalne sklepy internetowe na różnych rynkach" - komentuje Marek Prudel, E-Commerce Director.

"Naszą przewagą konkurencyjną jest synergia kilku obszarów: szerokiej i dopracowanej oferty produktowej, sprawnie działającej logistyki, najwyższych standardów w obsłudze klienta, zaawansowanych technologii oraz skutecznego marketingu. To połączenie tworzy solidny fundament naszej ekspansji zagranicznej, a jednocześnie pozostaje trwałą podstawą dalszego, dynamicznego rozwoju na rynku polskim" - dodaje.

Zaufanie najlepszych marek

Militaria.pl to zaufany dystrybutor topowych marek, z których korzystają zarówno klienci detaliczni, jak i służby mundurowe. W portfolio znajdują się m.in.: Helikon-Tex, Mechanix Wear, UF PRO, Cold Steel, Pentagon, Olight, Carinthia, Wisport, Badger Outdoor, Direct Action, Sordin, Magpul, Berghaus Tactical, Highlander, Stoirm, Hazard 4.

Bądź gotowy. Zawsze.

Artykuł sponsorowany Militaria.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"