Endless zajmie się kampanią resortu cyfryzacji o kompetencjach cyfrowych

Ministerstwo Cyfryzacji zakończyło przetarg na przygotowanie ogólnopolskiej kampanii na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych. Zwycięzcą została agencja Endless, która odpowie za kompleksową strategię komunikacji, kreację oraz działania produkcyjne.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Endless zajmie się kampanią resortu cyfryzacji o kompetencjach cyfrowych
Endless wygrała przetarg resortu cyfryzacji

Zakończony właśnie proces poprzedziły kilkumiesięczne przygotowania, obejmujące konsultacje rynkowe oraz otwarty przetarg. Łącznie swoje oferty złożyło 11 agencji. Były to: Five Media, Grupa Eskadra, Fabryka Komunikacji Społecznej, CreativeHarder, Freundschaft, GoldenSubmarine, Ekspansja Advertising, Aplan Media, Mufu, oraz Cosmoz z AI Media i Endless.

– Zależało nam na profesjonalnym, transparentnym i jakościowym procesie przetargowym. Od początku stawialiśmy na przystępność dokumentacji i jasne kryteria oceny. Ogromnie doceniamy wysiłek i pomysłowość wszystkich agencji, które zdecydowały się wziąć udział w przetargu. Poziom był naprawdę wysoki, ale to właśnie agencja Endless zaproponowała najbardziej spójną i przejrzystą koncepcję kampanii – podkreśla Olga Grabowska, dyrektorka Biura Komunikacji Ministerstwa Cyfryzacji.

Start w I kwartale 2026

Kampania, którą przygotuje Endless, ruszy w pierwszym kwartale 2026 r. Ma zachęcać różne grupy odbiorców do rozwijania kompetencji cyfrowych oraz podkreślać znaczenie uczenia się przez całe życie w kontekście dynamicznych zmian technologicznych.

Działania obejmą pięć obszarów: kompetencje cyfrowe obywateli, cyfrowe kompetencje zawodowe, specjaliści ICT, kobiety w ICT, wiedza w zakresie cyberbezpieczeństwa u przedsiębiorców i osób zarządzających.

Agencja zajmie się m.in. przygotowaniem koncepcji kampanii oraz produkcją materiałów kreatywnych do emisji.

– Wygrana w tym postępowaniu to dla nas duże wyróżnienie, ale przede wszystkim odpowiedzialność. To projekt, który idealnie łączy kreatywność, odpowiedzialność społeczną i strategiczne myślenie. Szczególnie ważne jest dla nas to, że mówimy o kampanii społecznej – takie działania wymagają jeszcze większej uważności, ponieważ realnie wpływają na postawy i decyzje ludzi – mówi Marta Bresińska, managing director z agencji Endless.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Fuzja Netfliksa i HBO Max. "Zabetonuje to dominację platformy w Polsce"

Fuzja Netfliksa i HBO Max. "Zabetonuje to dominację platformy w Polsce"

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Polskie wersje znanych kanałów filmowych z koncesjami na 12 lat

Polskie wersje znanych kanałów filmowych z koncesjami na 12 lat

Czołowy dziennikarz polityczny odchodzi z "Super Expressu". Prowadził debatę w TVP

Czołowy dziennikarz polityczny odchodzi z "Super Expressu". Prowadził debatę w TVP

W Agorze przez lata na umowach cywilnoprawnych? Szefowa "Solidarności": działania firmy nie są wystarczające

W Agorze przez lata na umowach cywilnoprawnych? Szefowa "Solidarności": działania firmy nie są wystarczające

TVP zaczyna sprzedaż reklam przy igrzyskach. Blisko milion zł za najdroższy pakiet

TVP zaczyna sprzedaż reklam przy igrzyskach. Blisko milion zł za najdroższy pakiet