Dzięki współpracy obu agencji, klienci otrzymują nie tylko dostęp do oferty usług PR na wielu rynkach jednocześnie, ale także możliwość współpracy ze specjalistami znającymi specyfikę konkretnych branż - doświadczonych m.in. w obsłudze podmiotów medycznych, technologicznych, finansowych, turystycznych czy w sektorze publicznym.
Dzięki lokalnym partnerom sieci, komunikacja może być prowadzona równolegle w różnych krajach z uwzględnieniem krajowego kontekstu, a lokalne biura i zespoły umożliwiają dostosowanie strategii do języka, kultury medialnej i oczekiwań odbiorców w danym kraju.
- Niezależność obu sieci zapewnia klientom elastyczne podejście, szybkie reagowanie i jasne warunki współpracy. Wierzymy, że prawdziwa siła sieci niezależnych agencji wynika z wzajemnego uzupełniania się i budowania mostów. Współpraca z Enterie to naturalny krok w kierunku globalnej oferty i lokalnej skuteczności - mówi Maria Gergova‑Bengtsson, CEO & założycielka agencji United Partners.

Obie z Marią od początku stawiamy na współpracę, nie rywalizację. Współpraca między sieciami daje nam szansę wyjścia do klientów poza czerwony od rywalizacji ocean. Razem budujemy nowy model agencji - oparty nie na dominacji, lecz współdziałaniu










