Epuls wzmacnia skład

Firma Pixelate Ventures - właściciel młodzieżowego serwisu społecznościowego Epuls - powiększa zespół pracowników.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W listopadzie do zespołu Epuls.pl dołączyły trzy nowe osoby: Anna Pińkowska, Wojciech Bącal i Jacek Lament.

Wojciech Bącal objął stanowisko Dyrektora Marketingu w Pixelate Ventures i będzie odpowiedzialny za budowę strategii marketingowej i sprzedażowej serwisu Epuls.pl oraz negocjacje handlowe z partnerami. Wojciech Bącal swoje doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w spółkach należących do grupy CR Media: Adnet S.A. i Sabela Media Polska. Do firmy Pixelate Ventures przeszedł bezpośrednio z sieci reklamowej IDMnet, gdzie był Dyrektorem Działu Sprzedaży Bezpośredniej. Jacek Lament, który poprzednio pełnił funkcję Naczelnika Wydziału Portali Internetowych w BRE Bank S.A., został Dyrektorem Sprzedaży. Będzie odpowiadał za budowę strategii sprzedaży i jej realizację, relacje z partnerami i programy afiliacyjne. Z kolei głównym zadaniem Anny Pińkowskiej, która pracowała wcześniej w mBanku  - odpowiadała między innymi za współpracę izzyBanku z serwisem Epuls.pl -, będzie wzbogacanie zawartości serwisu o nowe treści, a także opieka nad kwestiami związanymi z usability Epuls.pl.

 „Epuls to największy polski serwis społecznościowy dla młodzieży i jeden z największych serwisów społecznościowych w Polsce. W Epulsie zarejestrowanych jest ponad milion trzysta tysięcy użytkowników. Stałą obsługą serwisu zajmuje się w tej chwili dwanaście osób. – mówi Grzegorz Gorczyca, założyciel i Prezes Pixelate Ventures – Wzmocnienia w obszarze sprzedaży i relacji z partnerami biznesowymi podkreślają nową politykę sprzedażową Epulsa. Doświadczenia zawodowe oraz kontakty biznesowe Wojtka Bącala i Jacka Lamenta powinny stanowić prawdziwe wzmocnienie dla naszej firmy.”

Epuls.pl to największa platforma społecznościowa w Polsce skierowana do młodych użytkowników Internetu. Serwis odwiedza ponad 160 000 osób dziennie. Każdego dnia zakładanych jest także ponad 3 000 kont. Badanie Megapanel PBI/Gemius z lipca 2006 wskazuje, że Epuls.pl jest niekwestionowanym liderem wśród polskich społeczności internetowych pod względem czasu korzystania z serwisu – średnio użytkownik Epulsu spędza w nim ponad 6,5 godziny miesięcznie. Portal może także pochwalić się siódmym wynikiem w Polsce w kategorii generowanych odsłon – liczba ta sięga blisko pół miliarda.

„Potencjał reklamowy Epulsu jest ogromny. I nie chodzi tu tylko o liczbę użytkowników i zasięg witryny, ale przede wszystkim o możliwości, jakie daje reklamodawcom. Wystarczy powiedzieć, że użytkownicy wysyłają miedzy sobą ok. 20 milionów wiadomości miesięcznie. Epuls świetnie nadaje się do prowadzenia akcji lojalnościowych, marketingu szeptanego i akcji viralowych. Mechanizmy targetowania są bardzo wysoko rozwinięte w porównaniu z innymi tego typu serwisami i dają duże możliwości personalizacji przekazu reklamowego. – mówi Wojciech Bącal, Dyrektor Marketingu spółki. - 45 procent użytkowników Epulsu to młodzież w wieku 15-18 lat. Na całym świecie jest to grupa niezwykle ceniona przez marketerów. Ostatnie miesiące pokazują, że u nas reklamodawcy także podążają za tym trendem.”

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim