PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Eska wyprzedziła Jedynkę. Rekordowo niska słuchalność Trójki
Eska i RMF MAXXX z największym udziałem młodych słuchaczy. Jedynka i Radio Maryja najpopularniejsze wśród osób starszych
Eska Warszawa i radiowa Jedynka z największymi wzrostami wpływów z reklam (Top10)
Rekordowe wzrosty RMF FM, Eski i Antyradia. Ostro w dół Jedynka i Trójka
Radia codziennie słucha 72,7 proc. Polaków. Eska wyprzedziła PR3 i PR1 (raport za I półrocze)
Nowa strona internetowa Radia Eska
Trójka z największym spadkiem w II kwartale 2018, Eska wyprzedziła Jedynkę. Rekord Antyradia
RMF FM zarobiło z reklam tyle co Radio ZET. Jedynka i Trójka łącznie - Eska Warszawa mocno w górę (top10)
RMF FM zarobiło z reklam tyle co Radio ZET. Jedynka i Trójka łącznie - Eska Warszawa mocno w górę (top10)
RMF FM liderem w największych miastach, Radio ZET zyskało najwięcej
Eska wyprzedziła Jedynkę i Trójkę. Duży wzrost Radia Maryja
KRRiT przedłużyła koncesję dla Radia Eska na 10 lat
Milion rubli do wygrania w nowym konkursie na mundial Radia Eska (wideo)
Milion rubli do wygrania w nowym konkursie na mundial Radia Eska (wideo)
Krzysztof Grobela dyrektorem regionalnym biura sprzedaży Grupy Radiowej Time w zachodniopomorskim
Krzysztof Grobela dyrektorem regionalnym biura sprzedaży Grupy Radiowej Time w zachodniopomorskim
Eska wyprzedziła Jedynkę i Trójkę. RMF FM najchętniej słuchane
Radio Eska: Michał Sobkowski szefem anteny, Paweł Karpiński specjalistą ds. programowania muzyki
Radio Eska: Michał Sobkowski szefem anteny, Paweł Karpiński specjalistą ds. programowania muzyki
Mariusz Szuster zastępcą dyrektora handlowego w Time, Jarosław Krysiak odchodzi
Michał Celeda po 17 latach pracy odszedł z Radia Eska
Michał Celeda po 17 latach pracy odszedł z Radia Eska
Łukasz Malina: z naczelnego eskaINFO na wydawcę serwisów Grupy Eska
Łukasz Malina: z naczelnego eskaINFO na wydawcę serwisów Grupy Eska
Duże wzrosty słuchalności RMF FM i Eski w I kwartale. Trójka najbardziej w dół
Radio Akademia nowym szkoleniowym projektem Grupy ZPR Media
Radio Akademia nowym szkoleniowym projektem Grupy ZPR Media
120 tys. zł z drugiej edycji Charytatywnego Bloku Reklamowego w rozgłośniach radiowych
120 tys. zł z drugiej edycji Charytatywnego Bloku Reklamowego w rozgłośniach radiowych
11 kwietnia odbędzie się Polski Dzień Radia. Najwięksi nadawcy tego dnia wyemitują drugi wspólny Charytatywny Blok Reklamowy
11 kwietnia odbędzie się Polski Dzień Radia. Najwięksi nadawcy tego dnia wyemitują drugi wspólny Charytatywny Blok Reklamowy
Eska z nowym konkursem dla swoich słuchaczy. Promuje go Katarzyna Dziurska
Eska z nowym konkursem dla swoich słuchaczy. Promuje go Katarzyna Dziurska
Sławomir Mokrzycki za Mariusza Zawiejskiego szefem sprzedaży Grupy Radiowej Time w Wielkopolsce
Sławomir Mokrzycki za Mariusza Zawiejskiego szefem sprzedaży Grupy Radiowej Time w Wielkopolsce
RMF FM ma wyższą słuchalność niż Radio ZET, Jedynka i Trójka razem wzięte
RMF FM najchętniej słuchane w dni powszednie wieczorem, Eska wyprzedziła Trójkę
RMF FM, Eska i RMF MAXXX z największą słuchalnością w grupie 15-24
Radio Eska: relacje z Jamajki w finale akcji „Eska odwołuje zimę”
Radio Eska: relacje z Jamajki w finale akcji „Eska odwołuje zimę”
RMF FM najchętniej słuchane w weekendy. Duże spadki Trójki, Jedynki i Radia ZET
RMF FM najchętniej słuchane w dni powszednie. Eska wyprzedziła Trójkę, która straciła najwięcej
Słuchalność Radia ZET spadła do 12,2 proc., Trójki poniżej 6 proc. "Wyciągniemy wnioski"
RMF FM ma najwięcej słuchaczy wśród dyrektorów, wolnych zawodów i pracowników umysłowych. Trójka najbardziej w dół