Europejska inauguracja kampanii TyreAWARE 2016

Stowarzyszenie producentów opon w całej Europie rozpoczęło dzisiaj kampanię TyreAWARE. Projekt ten ma na celu podniesienie świadomości o najlepszych praktykach i procedurach dbania o opony, ich przechowywania oraz trwałości użytkowej i jest skierowany do sprzedawców opon, kierowców i instytucji zajmujących się bezpieczeństwem ruchu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania TyreAWARE opracowana została we współpracy z Europejskim Stowarzyszeniem Producentów Opon i Gumy (ETRMA) i jej członkami. Materiały zebrano i przetłumaczono na 14 języków europejskich i są dostępne do bezpłatnego pobrania na portalu (www.tyreaware.org).

Osoby odwiedzające tę stronę mogą sprawdzić swoją wiedzę na temat najlepszych praktyk dbania o opony rozwiązując quiz TyreAWARE (dostępny obecnie w języku angielskim).  

Podobnie jak w przypadku kampanii informacyjnej Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego o oznaczeniach na oponach albo kampanii „Pamiętaj o oponach”, ważnym celem TyreAWARE jest podniesienie wiedzy kierowców i ogólnej świadomości na temat opon.

Obszerne materiały obejmują wiedzę i porady dotyczące przechowywania opon, ich zakupu, konserwacji i trwałości użytkowej. Na stronie dostępne są także wybrane filmy wyjaśniające, kiedy należy wymieniać opony, znaczenie monitorowania prawidłowego ich napompowania. oraz zmiany opon na zimowe. 

- Wierzę, że ta kampania będzie kolejnym krokiem w dotarciu do jak najszerszej grupy użytkowników i pomoże nam w zwiększaniu ich świadomości o różnych aspektach użytkowania opon. Dzięki materiałom przygotowanym na potrzeby kampanii możemy w łatwy sposób dotrzeć do przydatnych informacji – informuje Jacek Pryczek, Prezes Zarządu PZPO

- Każdy kierowca i serwisant powinien mieć w głowie prezentowane informacje. Opony są często drugim najszybciej obracającym się elementem w samochodzie. Dla własnego bezpieczeństwa nauczmy się o nie dbać – dodaje Piotr Sarnecki, Dyrektor Generalny PZPO.

Fazilet Cinaralp, Sekretarz Generalny ETRMA, wskazuje - Opony są produktem złożonym i wysoce zaawansowanym technologicznie, a także jedynym elementem łączącym pojazd z drogą. Postępowanie zgodnie z informacjami i zaleceniami przekazanymi podczas kampanii spowoduje zwiększenie bezpieczeństwa i trwałości opon, wpłynie na mniejsze zużycie paliwa i redukcję emisji CO2, a także sprawi, że będą mniej głośne -

***

Polski Związek Przemysłu Oponiarskiego jest organizacją pracodawców skupiającą wszystkich najważniejszych światowych i polskich producentów opon. Reprezentujemy firmy zatrudniające bezpośrednio ponad 10.000 pracowników, w tym w 4 fabrykach w Polsce. Naszą misją jest poprawa świadomości znaczenia opon dla bezpieczeństwa drogowego oraz upowszechnianie wkładu Członków na rzecz wszystkich ważnych aspektów życia społecznego, takich jak transport, bezpieczeństwo drogowe i zrównoważony rozwój.

Stowarzyszenie ETRMA jest głosem branży oponiarskiej w Europie i dąży do redukcji wpływu opon na środowisko naturalne przy jednoczesnym zapewnieniu wysokich standardów bezpieczeństwa opon.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"