Evolution Media Net z pakietem Men’s World

W internetowej sieci reklamowej Evolution Media Net wyodrębniono pakiet Men’s World. Tworzy go ponad 45 serwisów o łącznym zasięgu ok. 4,5 mln real users miesięcznie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Men’s World jest przeznaczony dla marketerów kierujących swoje reklamy do mężczyzn. W związku z tym w skład pakietu wchodzą przede wszystkim strony dotyczące sportu, rozrywki, motoryzacji, nowych technologii i szeroko rozumianego lifestyle’u, takie jak m.in. mojeauto.pl, scigacz.pl, formula1.pl, pilka.pl, trener.pl, pobierz.pl, windowsxp.pl czy windows7.pl. Do Men’s World, obejmującego obecnie ponad 45 stron o łącznym zasięgu ok. 4,5 mln real users miesięcznie (dane według Megapanelu PBI/Gemius z grudnia ub.r.), cały czas dołączane są kolejne serwisy. Docelowo pakiet ma osiągnąć zasięg 6 mln użytkowników i stanowić jeden z najważniejszych elementów w ofercie Evolution Media Net.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"