Ewa Baj producentką kreatywną „Love Island. Wyspy miłości”

Ewa Baj, do zeszłego roku producentka „Dzień Dobry TVN”, rozpoczęła pracę jako producentka kreatywna reality show TV4 (Grupa Polsat Plus) „Love Island. Wyspa miłości”.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Ewa Baj producentką kreatywną „Love Island. Wyspy miłości”
Kadr z "Love Island. Wyspy Miłości" (screen: YouTube/Love Island. Wyspa Miłości)

O sprawie napisał jako pierwszy „Presserwis”, Baj w rozmowie z Wirtualnemedia.pl potwierdziła te informacje. Reality show TV4 produkuje firma Jake Vision, wcześniej Baj współpracowała z firmą jako producentka show „Ugotowani w parach” TVN.

Baj przez dekadę związana była z redakcją śniadaniówki „Dzień Dobry TVN”, początkowo jako producentka wydań weekendowych, w 2014 roku została szefową całego programu.

Latem ub.r. TVN Warner Bros. Discovery rozstało się z Baj oraz Luizą Zając, która także była producentką „Dzień Dobry TVN”. Firma zmian tłumaczyła „nowym podejściem do organizacji i zarządzania produkcją w grupie”.

W przeszłości Baj jako producentka odpowiadała m.in. za takie formaty TVN jak „Ugotowani”, „Lekcja stylu”, „Druga strona medalu” i „Brzydula”. Współtworzyła także programy produkowane dla TVN przez Endemol Neovision, jak m.in. „To było grane” i „Big Brother”.

Ósmy sezon „Love Island. Wyspy miłości” w TV4 ogląda średnio 251 tys. widzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Program od 4 września oglądać można sześć razy w tygodniu (wszystkie dni tygodnia poza sobotami) o godz. 21.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/love-island-wyspa-milosci-polsat-8-sezon-kiedy-premiera-zwiastun,7169491333515393a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes
Materiał reklamowy

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes

Serwis Super Mamy stawia na wideo

Serwis Super Mamy stawia na wideo