Kampania obejmuje działania digitalne, PR oraz promocje konsumenckie, a za zakup mediów odpowiada agencja Zenith, natomiast za PR - MSL Group. Kluczowym elementem strategii jest live session nakręcony na stacji metra Pole Mokotowskie w Warszawie, który łączy promocję produktu z autentycznym doświadczeniem muzycznym. Za koncepcję i reżyserię materiału odpowiada agencja kreatywna ANDIAMO — informuje w komunikacie prasowym producent.
Marka Felix buduje swoją obecność na polskiej scenie muzycznej - wcześniej była partnerem wydarzeń takich jak SBM FFestival, Clout Festival czy Sun Festival. Współpraca z braćmi Kacperczyk, czyli duetem tworzonym przez Macieja i Pawła, który zadebiutował na polskiej scenie w 2020 roku, to naturalny rozwój tej strategii, ukierunkowanej na pokolenie "zetek".
Limitowana seria Felix Crispers tylko w Żabce
Współpracę z muzykami podkreśla limitowana edycja produktu Felix Crispers, łącząca w sobie dwa smaki – łagodniejszego Cheddar & Blue Cheese oraz ostrzejszego Hot Paprika & Red Pepper – w nawiązaniu do zespołu, który tworzą bracia. Nowa seria dostępna jest do końca roku wyłącznie w sieci Żabka.

Katarzyna Fil, junior brand manager marki Felix, podkreśla, że współpraca wpisuje się w długofalową strategię marki na scenie muzycznej, a Piloci Agency wspiera firmę w realizacji tej kooperacji.
- Bracia Kacperczyk przełamują schematy, tworząc nową jakość w polskiej muzyce, a my stworzyliśmy nowe Felix Crispers, które świetnie sprawdzą się podczas spotkań z przyjaciółmi. Razem pokazujemy, że warto próbować nowości, łączyć różne smaki oraz style - podsumowuje Fil.












