Felix Crispers z kampanią nowych smaków i współpracą z braćmi Kacperczyk

Intersnack Poland, producent orzeszków Felix, realizuje kampanię marketingową dla odświeżonej linii Felix Crispers. Akcja promująca trzy nowe warianty produktu oraz limitowaną edycję wspiera jesienną trasę koncertową braci Kacperczyk, z którymi marka rozpoczęła współprace.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Felix Crispers z kampanią nowych smaków i współpracą z braćmi Kacperczyk
Mat.prasowe

Kampania obejmuje działania digitalne, PR oraz promocje konsumenckie, a za zakup mediów odpowiada agencja Zenith, natomiast za PR - MSL Group. Kluczowym elementem strategii jest live session nakręcony na stacji metra Pole Mokotowskie w Warszawie, który łączy promocję produktu z autentycznym doświadczeniem muzycznym. Za koncepcję i reżyserię materiału odpowiada agencja kreatywna ANDIAMO — informuje w komunikacie prasowym producent.

Marka Felix buduje swoją obecność na polskiej scenie muzycznej - wcześniej była partnerem wydarzeń takich jak SBM FFestival, Clout Festival czy Sun Festival. Współpraca z braćmi Kacperczyk, czyli duetem tworzonym przez Macieja i Pawła, który zadebiutował na polskiej scenie w 2020 roku, to naturalny rozwój tej strategii, ukierunkowanej na pokolenie "zetek".

Limitowana seria Felix Crispers tylko w Żabce

Współpracę z muzykami podkreśla limitowana edycja produktu Felix Crispers, łącząca w sobie dwa smaki – łagodniejszego Cheddar & Blue Cheese oraz ostrzejszego Hot Paprika & Red Pepper – w nawiązaniu do zespołu, który tworzą bracia. Nowa seria dostępna jest do końca roku wyłącznie w sieci Żabka.

Katarzyna Fil, junior brand manager marki Felix, podkreśla, że współpraca wpisuje się w długofalową strategię marki na scenie muzycznej, a Piloci Agency wspiera firmę w realizacji tej kooperacji.

- Bracia Kacperczyk przełamują schematy, tworząc nową jakość w polskiej muzyce, a my stworzyliśmy nowe Felix Crispers, które świetnie sprawdzą się podczas spotkań z przyjaciółmi. Razem pokazujemy, że warto próbować nowości, łączyć różne smaki oraz style - podsumowuje Fil.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów