Figury przestrzenne w reklamie

RR Donnelley wprowadza nowe narzędzie w reklamie prasowej pozwalające na prezentację reklam w formie bryły geometrycznej

masz
masz
Udostępnij artykuł:

 Firma rozpoczęła akcję reklamową wprowadzającą na rynek reklamy prasowej nowy produkt -  3D Ad, trójwymiarowa reklama (three- dimensional advertisement).

nnowacyjność tego rozwiązania polega na umieszczaniu w czasopismach figur przestrzennych, które w połączeniu z kreacją dają nowe możliwości skupiania uwagi konsumentów na produkcie. Prace nad tym projektem trwały kilka miesięcy. W tym czasie poza pracą koncepcyjną i testami technologicznymi firma opatentowała rozwiązanie - produkt ten jest dostępny tylko w RR Donnelley - czytamy  w informacji nadawcy.

Kampania prowadzona jest w prasie branżowej. Pierwsza reklama ukaże się w dodatku do Media i Marketing "Raport 2004/2005 Agencje Reklamowe i Domy Mediowe", kolejne emisje przewidziane są w Pressie i Briefie. Kampania zostanie wsparta działaniami w zakresie direct marketing.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"