Filmowa kampania zachęca do sprzątania po psach (wideo)

W MTV startuje akcja edukacyjna przypominająca o obowiązkusprzątania na spacerze po swoim psie. Kreacja kampanii jestutrzymana w konwencji filmu gangsterskiego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczynająca się właśnie edukacyjna kampania reklamowa zachęcado sprzątania po swoich psach wyprowadzanych na trawniki ichodniki. Wykorzystywany w niej 60-sekundowy spot telewizyjny jestutrzymany w konwencji filmu akcji: policjanci otaczają przestępcówi każą im rzucić broń. W kulminacyjnym momencie kilka osób mówi"Shit", po czym jeden z funkcjonariuszy spogląda ze złością naswoje buty. Całość kończy hasło "Clean up after your dog, man".Celem akcji skierowanej do młodych odbiorców jest kreowanie mody nasprzątanie po swoich psach.

Akcja jest prowadzona w stacjach MTV Polska i MTV European orazserwisie s2o.tv. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis,natomiast spot wykorzystywany w akcji zrealizowało studio PropellerFilm.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]