Filmowa kampania zachęca do sprzątania po psach (wideo)

W MTV startuje akcja edukacyjna przypominająca o obowiązkusprzątania na spacerze po swoim psie. Kreacja kampanii jestutrzymana w konwencji filmu gangsterskiego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczynająca się właśnie edukacyjna kampania reklamowa zachęcado sprzątania po swoich psach wyprowadzanych na trawniki ichodniki. Wykorzystywany w niej 60-sekundowy spot telewizyjny jestutrzymany w konwencji filmu akcji: policjanci otaczają przestępcówi każą im rzucić broń. W kulminacyjnym momencie kilka osób mówi"Shit", po czym jeden z funkcjonariuszy spogląda ze złością naswoje buty. Całość kończy hasło "Clean up after your dog, man".Celem akcji skierowanej do młodych odbiorców jest kreowanie mody nasprzątanie po swoich psach.

Akcja jest prowadzona w stacjach MTV Polska i MTV European orazserwisie s2o.tv. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis,natomiast spot wykorzystywany w akcji zrealizowało studio PropellerFilm.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"