Firma Indykpol SA wprowadza parówki 'Hot Dog'

Pod koniec lutego br. pojawią się w sprzedaży na naszym rynku parówki pod nazwą 'Hot Dog'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jest to nowa forma opakowania długich parówek proponowana konsumentom, którzy preferują produkty zapakowane i dostępne bezpośrednio na półkach sklepowych. Parówki „Hot Dog” są nieco dłuższe (20 cm) niż zwykłe, najczęściej  oferowane na rynku (ok. 14 cm) i oczywiście wyprodukowane są z delikatnego mięsa indyczego o niskiej zawartości tłuszczu.  Trzy pojedyncze parówki w osłonkach zapakowane są w oryginalny i estetyczny kartonik o kolorowej szacie graficznej, który pozwala wyróżnić wyrób na przeładowanej półce sklepowej, podkreślając jego wyjątkowość i zachęcając jednocześnie do zakupu. Konsument ma również pewność, że produkt został szczelnie i hermetycznie zapakowany w higienicznych warunkach, a nie przechodził przez „wiele rąk” nim ostatecznie do niego trafił.

„Decyzję o wprowadzeniu parówek „Hot Dog” podjęliśmy w oparciu o liczne testy rynkowe i badania konsumenckie, które potwierdziły duże zainteresowanie klientów tego typu produktem” – mówi Tomasz Sandomierski, dyr. ds. marketingu Indykpol SA.

Wprowadzeniu nowego produktu na rynek towarzyszyć będzie wsparcie medialne – reklamy w prasie ogólnopolskiej, telewizyjne plansze sponsorskie oraz działania w zakresie BTL i PR. Zaplanowano również degustacje produktów w miejscach sprzedaży.

Produkt dostępny będzie na terenie całego kraju w sklepach detalicznych, supermarketach i hipermarketach. Sugerowana cena w miejscach sprzedaży jednostkowego opakowania zawierającego trzy parówki „Hot Dog” wynosi około 1,99 zł.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą