Fresh interaktywnie dla ESKK

Grupa Fresh przygotowała kampanię reklamową dla ESKK - największej firmy w Polsce świadczącej usługi kształcenia korespondencyjnego.

ms
ms
Udostępnij artykuł:

Zlecenie obejmowało kreację materiałów na potrzeby kampanii interaktywnej. Obejmowała ona bannery, mailingi oraz materiały na stronę własną Klienta. Zakupem mediów firma zajęła się we własnym zakresie.

Całość prac kreacyjnych wykonała firma eFresh – interaktywna agencja należąca do Grupy Fresh.

„Internet coraz częściej staje się samodzielnym medium reklamowym. Klienci dostrzegają zalety płynące z możliwości precyzyjnego trafienia do ich grupy docelowej” – powiedział Szymon Wesołowski – eFresh manager.

Obecna kampania reklamowa jest kolejnym zleceniem realizowanym przez Grupę Fresh. Wcześniej agencja fotograficzna Fresh Photo zrealizowała dwie sesje fotograficzne na rzecz ESKK.

ms
Autor artykułu:
ms
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"