FRONERI – nowa globalna spółka joint venture na rynku lodów i mrożonek

Po spełnieniu wszystkich formalnych wymagań, Nestlé i R&R zawarły porozumienie o utworzeniu FRONERI, nowej spółki joint venture w przemyśle lodów, mrożonek i mlecznych deserów mrożonych. Nestlé i PAI Partners mają równe udziały w spółce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

FRONERI, nowa spółka joint venture z siedzibą w Wielkiej Brytanii, będzie obecna w Europie, w tym w Polsce, na Bliskim Wschodzie (za wyjątkiem Izraela), w Argentynie, Australii, Brazylii, na Filipinach i w Republice Południowej Afryki. Zgodnie z planami to lodowe joint venture obejmie swoją działalnością ponad 20 państw i zatrudniać będzie 15 000 osób. Szacowana sprzedaż produktów spółki ma wynieść około 2,6 mld euro.

FRONERI będzie czerpać z wzajemnie uzupełniającej się wiedzy specjalistycznej obu firm, mocnej pozycji marek, doświadczenia Nestlé w dystrybucji "out-of-home" oraz konkurencyjnego modelu produkcyjnego Grupy R&R i jej znaczącej obecności w handlu detalicznym.

FRONERI będzie budować swoją pozycję, opierając się na doświadczeniu w branży i biznesie gwarantowanemu przez Nestlé i R&R. Przewodniczącym Rady Nadzorczej został Luis Cantarell, Wiceprezes Nestlé na Europę, Afrykę Północną i Bliski Wschód, a Prezesem Ibrahim Nafij, wcześniej pełniący funkcję CEO R&R. 

Więcej informacji na stronie Froneri.com

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska