Gadający mops w pierwszej kampanii kredytów mBanku (wideo)

Ruszyła pierwsza kampania mBanku reklamująca jego ofertę kredytową. Akcję przygotowały firmy Ambasada Brand Communication, Film it i MPG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania mBanku reklamuje kredyt przez internet. Przekaz – podkreślający łatwość i szybkość skorzystania z tej oferty – opiera się na charakterystycznej dla komunikacji marketingowej tego banku konwencji „nie wierz reklamie, sprawdź sam”. W spocie i na plakatach występuje m.in. pies mops mówiący ludzkim głosem. Obecna akcja to pierwsza kampania mBanku reklamująca jego ofertę kredytową. Wcześniejsze działania marketingowe banku zachęcały do założenia w nim eKonta i skorzystania z ubezpieczeń komunikacyjnych. Tę pierwszą ofertę wspierała ostatnio kampania oparta na określeniu „po wuju” (więcej na ten temat), a tę drugą – reklamy z drwalami (więcej).

Obecna akcja obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, TVN7, TV4, Polsat Sport, Discovery Chanel, Animal Planet, TVP Info, AXN, Fox Life, Comedy Central i VH1), kina (sieci Multikino i Cinema City), internet oraz outdoor (billboardy, citylighty i siatki wielkoformatowe w największych miastach). Kreację kampanii – zaplanowanej do 12 grudnia – przygotowała agencja Ambasada Brand Communication z Grupy Czteryczwarete, spot wyprodukowała firma Film it, a media zaplanował dom mediowy MPG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu