Gardena promuje się w telewizji i prasie

W telewizji i prasie trwa najnowsza kampania reklamowa marki Gardena - producenta narzędzi i urządzeń ogrodniczych oraz systemów nawadniania. Celem kampanii jest dotarcie do szerokiego grona klientów i wzrost świadomości marki.

km
km
Udostępnij artykuł:

Przygotowano kilka różnych wersji spotów reklamowych. Spoty telewizyjne emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych należących do grup TVP, Polsat, TVN oraz At Media.

Kampania telewizyjna wspierana jest przez reklamy zamieszczone w prasie, które pojawiają się w mediach ogrodniczych (np. Mój Piękny Ogród, Kwietnik, Ogrody). Działania z zakresu PR dla marki Gardena, która w tym roku świętuje swoje 50. urodziny, realizuje agencja ComPress S.A

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele