"Gazeta Wyborcza" zarobiła 77 783 833 zł*, czyli o 8,7 mln zł więcej niż w kwietniu 2005 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor*. Na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 17 835 061 zł (100 tys. zł mniej niż rok wcześniej).
"Dziennik", który zaczął się ukazywać od 18 kwietnia b.r., zanotował wpływy (w okresie 18-29.04.06) na poziomie 1 893 350 zł.
Swój wynik znacząco poprawił tabloid "Fakt".
Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam miał "Dziennik Bałtycki" - wzrost z 6,8 mln rok temu do 6,9 mln zł.
IV.2006TOP dzienniki (+ wyd. lokalne)Koszt [zł]Razem: gazety202 813 579 złGAZETA WYBORCZA77 783 833 złRZECZPOSPOLITA17 835 061 złFAKT17 393 753 złSUPER EXPRESS7 443 981 złDZIENNIK BAŁTYCKI6 989 260 złPULS BIZNESU4 854 902 złGŁOS WIELKOPOLSKI4 403 060 złGAZETA PRAWNA4 390 162 złDZIENNIK ZACHODNI3 964 433 złDZIENNIK POLSKI3 814 217 zł

IV.2005TOP dzienniki (+ wyd. lokalne)Koszt [zł]Razem: gazety194 810 631 złGAZETA WYBORCZA69 098 584 złRZECZPOSPOLITA17 969 627 złFAKT15 349 596 złSUPER EXPRESS8 694 974 złDZIENNIK BAŁTYCKI6 832 268 złDZIEŃ DOBRY6 045 374 złDZIENNIK ZACHODNI5 056 805 złPULS BIZNESU4 903 052 złMETROPOL4 658 072 złGŁOS WIELKOPOLSKI4 655 416 zł
* - dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.











