„Gazeta Wyborcza” reklamuje się jako marka multimedialna

Ruszyła kampania reklamująca „Gazetę Wyborczą” jako markę multimedialną. Akcję pod hasłem „Wyborcza do wyboru” przygotowały agencja reklamowa JIS Advertising i dom mediowy Starlink.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od początku lipca wizerunkowa kampania reklamowa „Gazety Wyborczej” pokazuje, że dziennik ten jest dostępny w wydaniu papierowym oraz w postaci serwisu internetowego i mobilnego. Przekaz pod hasłem „Wyborcza do wyboru” podkreśla tym samym, że „Gazetę Wyborczą” można czytać o każdej porze, w dowolnym miejscu i w dogodny dla siebie sposób.

grafika

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVN, TVP, Polsat, kanały tematyczne At Media), internet (strony z Grupy Gazeta.pl, Nasza-klasa.pl, Google.pl, Filmweb.pl, Youtube,pl, Onet.pl), kina (sieć Multikino) oraz outdoor (nośniki AMS). Kreacje kampanii – zaplanowanej do końca września – przygotowała agencja reklamowa JIS Advertising, a media zaplanował dom mediowy Starlink.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"