"Gazeta Wyborcza" zdecydowanym liderem

W ciągu roku dziennik "Fakt" zanotował prawie 100 proc. wzrost przychodów z reklam.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W okresie styczeń-listopad 2005 r. "Gazeta Wyborcza" miała największe wpływy na rynku reklamowym gazet codziennych – wynika z danych Expert Monitor. Dziennik spółki Agora zarobił ponad 706,5 mln złotych. Kolejne miejsce zajęła Rzeczpospolita z wpływami rzędu około 163 mln zł.

Na trzecim miejscu uplasował się dziennik "Fakt",  który w ciągu roku zanotował prawie 100 proc. wzrost przychodów z reklam, spychając na czwarte miejsce "Super Express".

Top 10 gazet codziennych

 RokI-XI.2005TOP Medium (+ dodatki i wyd. lokalne)Koszt [zł]Razem: Gazety1 976 516 576 złGAZETA WYBORCZA706 538 876 złRZECZPOSPOLITA163 422 495 złFAKT156 449 928 złSUPER EXPRESS94 802 079 złDZIENNIK BAŁTYCKI69 167 755 złDZIEŃ DOBRY54 650 407 złDZIENNIK ZACHODNI48 698 021 złMETROPOL47 277 181 złGŁOS WIELKOPOLSKI46 960 033 złDZIENNIK POLSKI41 262 054 złPULS BIZNESU 39 123 561 zł RokI-XI.2004TOP Medium (+ dodatki i wyd. lokalne)Koszt [zł]Razem: Gazety1 723 940 241 złGAZETA WYBORCZA647 772 680 złRZECZPOSPOLITA147 426 702 złSUPER EXPRESS91 701 047 złFAKT79 901 708 złDZIENNIK BAŁTYCKI63 027 793 złDZIEŃ DOBRY55 510 509 złS. POLSKIE/G. WROCŁAWSKA44 168 628 złDZIENNIK POLSKI40 833 867 złGŁOS WIELKOPOLSKI39 080 584 złPULS BIZNESU36 639 797 złDZIENNIK ZACHODNI36 567 120 zł

źródło: Expert Monitor - expert-monitor.pl, dane bez autopromocji

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP