– W Mikołajki wspólnie ze sklepami prowadzącymi sprzedaż poprzez serwis iMall24.pl udostępnimy wybrane produkty w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Ilość produktów w promocyjnych cenach jest oczywiście ograniczona, zasada jest prosta – kto pierwszy ten lepszy. Liczy się więc cierpliwość i refleks. Oferty specjalne pojawią się kilka razy w ciągu dnia bez uprzedzenia, potrzebny jest więc zmysł łowcy okazji. Zdradzę tylko, że podpowiedzi szukać będzie można przez cały dzień, 6 grudnia, na naszym like page’u: www.Facebook.com/iMall24
– mówi Jakub Cel, odpowiedzialny za wprowadzenie iMall24 na rynek ecommerce.
iMall24, nowy, bezpłatny serwis stworzony przez Comarch, oferuje już ponad 32 tys. towarów, a ich liczba rośnie z każdym dniem. To wirtualna galeria handlowa złożona z produktów sprzedawanych przez firmy korzystające z oprogramowania dostarczanego przez Comarch. Poprzez iMall24 użytkownicy oprogramowania Comarch mogą sprzedawać bez żadnych prowizji, nie muszą posiadać nawet sklepu internetowego (sprzedaż wprost z magazynu firmy).

6-sty grudnia ma być pilotażem akcji przed główną akcją promocyjną, która odbędzie się w terminie 13-21 grudnia 2011 roku. Do akcji włączyły się e-sklepy współpracujące z Comarch m.in.: Partner AGD RTV, Denikomp, Izokomp.











