Globalna ekspansja polskiej firmy zajmującej się neurmarketingiem

Laboratory & Co., firma wyspecjalizowana w badaniachneurmarketingowych, przyjęła strategię dynamicznego rozwoju narynkach europejskich. Tworzy sieć zagranicznych oddziałów. Ma takżenowego udziałowca i rozpoczyna też bliską i długofalową współpracęz Martinem Lindstromem, światowym ekspertem w zakresie marketingusensorycznego.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W perspektywie najbliższych kilku lat Laboratory zamierzaosiągnąć pozycję lidera w Europie, w zakresie realizacji pomiarów,analiz oraz interpretacji wyników badań neuromarketingowych, podwzględem know-how oraz liczby realizowanych projektów.

- Zadanie, które sobie postawiliśmy to dynamiczne wejście narynek światowy. W tym celu w styczniu 2009 roku otwieramy oddziaływ Nowym Jorku, Londynie, Berlinie i Moskwie, prowadzimy teżzaawansowane rozmowy na temat udzielenia franszyzy partnerom wSydney i w Hong-Kongu. Strategia rozwoju, jaką przyjęliśmy pozwolinam szybko poszerzyć portfel globalnych klientów co jest kluczem doprowadzenia badań na dużą skalę, wykraczając poza jeden kontekstkulturowy - mówi Janusz Plencler, prezes Laboratory - W Polsce,oprócz rozwijania relacji z kluczowymi klientami, rozbudowujemycentrum obliczeniowe i R&D.

W październiku br. do zespołu kierującego Laboratory&Codołączy Bartłomiej Serafiński, dotychczas partner zarządzający ijeden z udziałowców firmy doradztwa strategicznego StratosferaAdded Value. Serafiński jako wspólnik wejdzie do zarządu Laboratoryby na stanowisku Global Development Director odpowiadać zawspółtworzenie strategii rozwoju i oferty produktowej orazrealizację planów międzynarodowej ekspansji firmy.

- LAB jest przedsięwzięciem pionierskim, ale osadzonym nasolidnych podstawach naukowych i sprawdzonych metodach badawczych.Jestem pod wrażeniem autorytetu firmy za granicą i cieszę się, żeto polska firma odnosi tak duży sukces. - mówi BartłomiejSerafiński. - Mamy do dyspozycji maszynę, która potrafi bronićemocji w reklamie. Uważam, że Neuro-Trace, czyli pomiarneurofizjologicznych reakcji na komunikację marketingową - mapotencjał, aby stać się przebojem co najmniej na skalę EuropyZachodniej i USA. Chciałbym sprawić, aby stał się flagowymproduktem firmy za granicą. Wiemy, że Neuro-Trace doskonaleuzupełnia tradycyjne testy reklam pozwalając śledzić emocje,pobudzenie i uwagę widza podczas oglądania każdej milisekundyreklamy.

Zdaniem Serafińskiego zastosowanie metody Neuro-Trace możewykraczać poza świat marketingu konsumenckiego. Laboratoryodnotowuje duże zainteresowanie tym narzędziem ze stronyamerykańskich firm zajmujących się badaniem wypowiedzi osóbpublicznych i testowaniem zwiastunów kinowych.

Wśród najważniejszych, krótkookresowych celów spółki jestnawiązanie strategicznych aliansów z wiodącymi graczami namiędzynarodowym rynku badań i konsultingu marketingowego. Pierwszymwydarzeniem na drodze do realizacji tych założeń jest podpisanieumowy o strategicznej współpracy z Martinem Lindstromem, uważanymza jednego z największych specjalistów w dziedzinie badańnieuświadomionych reakcji konsumentów. Laboratory odegrapierwszoplanową rolę w nowym, międzynarodowym przedsięwzięciubiznesowym Lindstroma, które zostanie powołane do życia jesieniąbr.

Nowa firma, pod nazwą Buyology, skoncentruje się na badaniachnieuświadomionych procesów decyzyjnych konsumentów orazposzukiwaniu metod zarządzania tymi procesami w oparciu o najnowszetechnologie, wiedzę psychologiczną i medyczną oraz narzędzianeurmarketingu. Oprócz znajomości najnowocześniejszych metod badańneuromarketingowych, najbardziej zaawansowanej i aktualnej wiedzymedycznej dotyczącej mapowania reakcji mózgu na bodźce zewnętrzne,firma Martina Lindstroma, zaoferuje klientom dostęp do największejna świecie bazy danych zawierającej ponad 2 tysiące skanównieuświadomionych procesów zachodzących w mózgu, stworzonej wprojektach zrealizowanych dotychczas w 5 krajach na świecie.

- W imieniu założycieli Buyology chciałbym wyrazić naszentuzjazm wynikający z nawiązania partnerstwa z Laboratory ijednocześnie zapewnić, że zamierzamy wspólnie zbudować największena świecie przedsięwzięcie neuromarketingowe i wyznaczać najlepszestandardy usług w tej wyjątkowo perspektywicznej specjalizacji. -mówi Martin Lindstrom.

Wprowadzeniu Buyology na rynek towarzyszyć będą zakrojone naszeroką skalę działania promocyjne w najbardziej opiniotwórczychamerykańskich mediach, a częścią tego przedsięwzięcia jest wydanieksiążki autorstwa Martina Lindstroma, poświęconej nieuświadomionymprocesom mózgowym wpływających na decyzje zakupowe konsumentów.

Publikacja, zatytułowana "Buyology", przetłumaczona na 35języków, ukaże się 19 października br.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online