PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Google prezentuje platformę VR Daydream View z nowymi goglami, własnym systemem Wi-Fi i platformą Home. „Nie boi się innowacji”
Pixel i Pixel XL - nowe smartfony Google z ekranami 5 oraz 5,5 cala, ceny od 649 dolarów
Pixel i Pixel XL - nowe smartfony Google z ekranami 5 oraz 5,5 cala, ceny od 649 dolarów
Pixel i Pixel XL - nowe smartfony Google (specyfikacja)
Pixel i Pixel XL - nowe smartfony Google (specyfikacja)
Mathias Döpfner: wydawcy muszą zarabiać w Google i na Facebooku, inaczej internet zdominują plotki i propaganda
Google udoskonali swój translator dzięki sztucznej inteligencji, będzie o 80 proc. mniej błędów w tłumaczeniach
Google udoskonali swój translator dzięki sztucznej inteligencji, będzie o 80 proc. mniej błędów w tłumaczeniach
Google aktualizuje algorytm wyszukiwarki, będą zmiany w czasie rzeczywistym. „Korzyści dla wszystkich”
Google aktualizuje algorytm wyszukiwarki, będą zmiany w czasie rzeczywistym. „Korzyści dla wszystkich”
Twitter wystawiony na sprzedaż, wśród chętnych do kupna Google i Salesforce
Aplikacja YouTube i serwis Google.pl liderami w polskim internecie mobilnym (TOP30)
Aplikacja YouTube i serwis Google.pl liderami w polskim internecie mobilnym (TOP30)
Google Allo bez rewolucji, będzie mu trudno na twardym rynku komunikatorów
Google Allo bez rewolucji, będzie mu trudno na twardym rynku komunikatorów
Google udostępnia komunikator mobilny Allo z inteligentnym asystentem i autoodpowiedziami (wideo)
Google udostępnia komunikator mobilny Allo z inteligentnym asystentem i autoodpowiedziami (wideo)
97 proc. polskich internautów korzysta ze stron Google, najczęściej z wyszukiwarki i YouTube
97 proc. polskich internautów korzysta ze stron Google, najczęściej z wyszukiwarki i YouTube
Zdjęcia Google z szybszym udostępnianiem i nowymi automatycznymi filmami (wideo)
Zdjęcia Google z szybszym udostępnianiem i nowymi automatycznymi filmami (wideo)
Google z wydawcami i marketerami zapowiada dbanie o wysoki standard reklam
Player for Publishers pozwoli wydawcom zarabiać więcej z reklam na YouTube (opinie)
Player for Publishers pozwoli wydawcom zarabiać więcej z reklam na YouTube (opinie)
Player for Publishers ma pomagać wydawcom zarządzać treściami na YouTube
Player for Publishers ma pomagać wydawcom zarządzać treściami na YouTube
Facebook przyciąga polskich internautów na 7,6 godz. miesięcznie, NK.pl i Fotka na ponad cztery, a Twitter i Google+ na 20 minut
Komisja Europejska chce opłat za treści umieszczane w Google News, polscy wydawcy to chwalą
YouTube przed Facebookiem i Messengerem wśród aplikacji androidowych, Onet i WP.pl na czele polskich serwisów (TOP 30)
YouTube przed Facebookiem i Messengerem wśród aplikacji androidowych, Onet i WP.pl na czele polskich serwisów (TOP 30)
Żarty z Tomasza Lisa po skrytykowaniu targetowanej reklamy serwisu randkowego na Niezalezna.pl
Walka Google przeciw stronom z agresywnymi reklamami: ukłon w stronę internautów, ale i dbanie o własne interesy (opinie)
Walka Google przeciw stronom z agresywnymi reklamami: ukłon w stronę internautów, ale i dbanie o własne interesy (opinie)
Google będzie karał strony z agresywnymi reklamami, rezygnuje z oznaczania witryn mobilnych w wyszukiwarce
Google będzie karał strony z agresywnymi reklamami, rezygnuje z oznaczania witryn mobilnych w wyszukiwarce
Google wprowadza Duo - komunikator do szyfrowanych rozmów wideo
Google wprowadza Duo - komunikator do szyfrowanych rozmów wideo
Chrome zablokuje kolejne elementy we Flashu, w grudniu zakończy dla niego wsparcie
Chrome zablokuje kolejne elementy we Flashu, w grudniu zakończy dla niego wsparcie
Nowy spot Google Photos kpi z ograniczonej pamięci iPhone’ów (wideo)
Nowy spot Google Photos kpi z ograniczonej pamięci iPhone’ów (wideo)
Google będzie automatycznie przenosił do stron w AMP w mobilnej wyszukiwarce
Google będzie automatycznie przenosił do stron w AMP w mobilnej wyszukiwarce
Alphabet: Google w górę, pozostałe marki tracą
Alphabet: Google w górę, pozostałe marki tracą
Google wprowadza AMP for Ads na stronach mobilnych. Branża chwali: dobry ruch przeciw blokowaniu reklam
Google wprowadza AMP for Ads na stronach mobilnych. Branża chwali: dobry ruch przeciw blokowaniu reklam
Google i Facebook dominują na rynku reklamy cyfrowej, Yahoo! w dół
Google i Facebook dominują na rynku reklamy cyfrowej, Yahoo! w dół
Komisja Europejska z nowymi zarzutami wobec Google, chodzi o reklamy i porównywanie cen
Google: chronimy prawa autorskie, zapłaciliśmy twórcom ponad 2 mld dolarów
Grupa Onet-RASP z mniejszą przewagą nad Wirtualną Polską, YouTube słabo w mobile’u (dane PBI/Gemius z czerwca)
Google oferuje większą personalizację reklam na kontach użytkowników
Google oferuje większą personalizację reklam na kontach użytkowników