Najczęstsze pytania zadawane na oficjalnym forum telefonu Nexus One dotyczą tego, czy obecni klienci sieci komórkowej T-Mobile mogą go kupić po niższej cenie oraz jak długo czeka się na jego odbiór. Ponadto osoby, które już korzystają z urządzenia, narzekają na trudności, jakie ma ono z obsługą sieci 3G oraz synchronizacją kontaktów i danych z kont w Google.
Jednocześnie nabywcy telefonu skarżą się, że Google wolno odpowiada na ich zażalenia i pytania. Konsumenci nie są również zadowoleni z faktu, że firma stworzyła w tym celu jedynie forum internetowe, a nie uruchomiła centrum telefonicznego, za pośrednictwem którego można by bezpośrednio uzyskać takie informacje. Internauci uzasadniają, że skoro telefon kosztuje nawet ponad 500 dolarów, obsługa jego użytkowników powinna przebiegać sprawniej i przy użyciu różnych kanałów komunikacji. Skarg jest tym więcej, że produkująca Nexus One firma HTC i sieć komórkowa T-Mobile, w której można go taniej kupić, odmówiły pomocy osobom zgłaszającym pytania lub problemy dotyczące tego telefonu.











