Gorenje stawia na Ogilvy PR Polska

Gorenje, producent sprzętów gospodarstwa domowego, wybiera agencję Ogilvy PR Polska (wcześniej Cohn & Wolfe) do współpracy w zakresie komunikacji brand PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Gorenje stawia na Ogilvy PR Polska

Do zadań agencji należy opracowanie strategii komunikacji PR w Polsce, doradztwo oraz prowadzenie media relations. Agencja jest odpowiedzialna również za koordynację testów produktów marki Gorenje oraz organizację wydarzeń specjalnych.

- Filozofia naszej marki zamyka się w dwóch słowach „life simplified”, czyli tworzenie rozwiązań i produktów, które ułatwiają codzienne życie. Myślę, że istotą sukcesu naszej marki jest innowacyjność, kreatywność i ciągły rozwój. I takiego podejścia oczekuję również od agencji, z którą pracuję – mówi Paulina Świątek, marketing manager, Gorenje Polska.

- Naszym zadaniem będzie pokazanie zaawansowania technologicznego i doskonałego designu, za którym stoją najwięksi współcześni projektanci tj. Philippe Starck, Ora Ïto czy Karim Rashid - podkreślił Michał Olbrychowski, managing director, Ogilvy PR Polska.

Po stronie Ogilvy PR (wcześniej Cohn & Wolfe) za działania na rzecz klienta odpowiada zespół Brand PR.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą