GPW startuje z kampanią promującą inwestowanie na giełdzie

Dziś rozpoczęła się kampania wizerunkowa polskiego rynku kapitałowego, a w szczególności rynku giełdowego.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest podkreślenie ogromnej roli, jaką od ponad dwóch dekad odgrywa polski publiczny rynek kapitałowy w procesie transformacji ustrojowej i rozwoju gospodarki wolnorynkowej w Polsce. Partnerem kampanii jest Miasto Stołeczne Warszawa.

„Od 23 lat napędzamy polską gospodarkę” to jedno z haseł kampanii, która ma dotrzeć głównie do osób na co dzień niezwiązanych z rynkiem kapitałowym i nieinteresujących się sprawami ekonomii, czy gospodarki. Kampania ma pomóc w uświadomieniu, że podstawową funkcją giełdy jest finansowanie rozwoju gospodarczego, alokacja kapitału i wycena przedsiębiorstw. To też wskazanie, że myśląc o swojej przyszłości warto rozważyć inwestowanie w instrumenty rynku kapitałowego.

Przez 23 lata GPW stała się największym i najsilniejszym parkietem Europy Środkowo-Wschodniej.

- Byliśmy i wciąż jesteśmy motorem polskiej gospodarki, która rozkwitała m.in. dzięki intensywnemu rozwojowi rynku kapitałowego. Poprzez kampanię chcemy mocniej zaistnieć w świadomości Polaków i pokazać, że byliśmy i nadal będziemy ważną częścią budowania nowoczesnej Polski. – mówi Adam Maciejewski, Prezes Zarządu GPW.

Kampanię realizuje Agencja Adbirds. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu