Szeląg podkreślił na konferencji, że mundial miał pozytywny wpływ na zysk EBITDA Telewizji Polsat. Pokazywała ona wszystkie 103 mecze na czterech kanałach Polsat Volleyball, dostępnych za dodatkową opłatą u operatorów kablowych i satelitarnych. Polsat pobierał 75 zł od klienta, a ”Gazeta Wyborcza”, powołując się na nieoficjalne informacja napisała, że dostęp do czterech stacji wykupić miało 440 tys. abonentów.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, emitujący najważniejsze spotkania kanał Polsat Volleyball 1 był we wrześniu drugim najpopularniejszym kanałem tematycznym w Polsce w grupie 16-49. Jego udział w rynku wyniósł 1,79 proc. (więcej na ten temat).
Platforma Cyfrowy Polsat zakupiła prawa do pokazywania mundialu, podobnie jak inni operatorzy. Zdecydowała się jednak udostępnić mecze Mistrzostw wszystkim abonentom za darmo.

- W krótkim okresie pojawił się niewielki koszt Cyfrowego Polsatu z tym związany. Jednak pozyskaliśmy nowych klientów, którzy podpisali umowy na 24 miesięcy, zmniejszył się churn. Uwzględniając to całościowo jako Grupa Polsat wyszliśmy na duży plus - podsumowuje Tomasz Szeląg.











