"Gazeta Wyborcza" zwiększyła w sierpniu cennikowe wpływy netto z reklam do 53,2 mln zł, czyli o ponad 4 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor. Na ten wzrost wpłynął fakt dodanie dodatkowych dziesięciu wydań lokalnych ”GW”, które od początku 2006 roku Expert Monitor dołożył do monitoringu.
Na drugim miejscu znalazł się "Fakt", który zanotował przychody reklamowe na poziomie 12 007 311 zł (3 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Rzeczpospolitej” – 6,3 mln zł (spadek o prawie 4 mln zł).
"Dziennik", który zaczął się ukazywać od 18 kwietnia b.r., zanotował wpływy na poziomie 3 615 000 zł.
Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam miał "Dziennik Bałtycki" - spadek z 5,31 mln rok temu do 5,30 mln zł obecnie.

bez autopromocji Rok / MiesiącVIII.2006Główne medium + wyd. lokalneWpływy [zł]Razem: gazety145 160 499 złGAZETA WYBORCZA53 286 512 złFAKT12 007 311 złRZECZPOSPOLITA6 352 099 złSUPER EXPRESS5 950 159 złDZIENNIK BAŁTYCKI5 290 584 złDZIENNIK3 615 000 zł
bez autopromocji Rok / MiesiącVIII.2005Główne medium + wyd. lokalneWpływy [zł]Razem: gazety136 129 092 złGAZETA WYBORCZA48 950 573 złRZECZPOSPOLITA10 301 142 złFAKT9 029 636 złSUPER EXPRESS7 104 673 złDZIENNIK BAŁTYCKI5 307 493 złGŁOS WIELKOPOLSKI4 036 114 zł
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.











