"Gazeta Wyborcza" zwiększyła we wrześniu cennikowe wpływy netto z reklam do 89,4 mln zł, czyli o prawie 14 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor. Na ten wzrost wpłynął fakt dodanie dodatkowych dziesięciu wydań lokalnych ”GW”, które od początku 2006 roku Expert Monitor dołożył do monitoringu.
Na drugim miejscu znalazł się "Fakt", który zanotował przychody reklamowe na poziomie 16 723 771 zł (2 mln zł mniej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Rzeczpospolitej” – 15 209 259 zł (spadek o prawie 3 mln zł).
"Dziennik", który zaczął się ukazywać od 18 kwietnia b.r., zanotował wpływy na poziomie 8 167 516 zł.
Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam miał "Dziennik Bałtycki" - wzrost z 7,42 mln rok temu do 7,68 mln zł obecnie.

bez autopromocji Rok / MiesiącIX.2006Główne medium + wyd. lokalneWpływy [zł]Razem: gazety239 788 894 złGAZETA WYBORCZA89 352 281 złFAKT16 723 771 złRZECZPOSPOLITA15 209 259 złDZIENNIK8 167 516 złDZIENNIK BAŁTYCKI7 684 526 złSUPER EXPRESS6 909 655 zł
bez autopromocji Rok / MiesiącIX.2005Główne medium + wyd. lokalneWpływy [zł]Razem: gazety218 244 620 złGAZETA WYBORCZA75 382 617 złFAKT18 694 500 złRZECZPOSPOLITA18 141 415 złSUPER EXPRESS11 104 388 złDZIENNIK BAŁTYCKI7 426 658 złMETROPOL5 488 703 zł
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.











