Heureka dla marki Extensor

Agencja Reklamowa Heureka wyjaśnia

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W piątek opublikowaliśmy artykuł "Bulwersujące reklamy", która opublikowała "Gazeta Wyborcza". Poniżej przedstawiamy oficjalne stanowisko Agencji Reklamowej Heureka.

- W dniu 28 lipca opublikowano artykuł, który opisuje prowadzoną przez agencję Heureka akcję marketingową. Rozesłaliśmy do dziennikarzy tzw. teaser, czyli list, który miał zaintrygować i przyciągnąć uwagę. Teaser nie wyjaśnia, jakiego produktu lub marki dotyczy - to zadanie drugiego listu, wysyłanego zazwyczaj kilka dni później. Gazeta Wyborcza skrytykowała nasz pomysł (srebrną tekturkę, na którą została naklejona torebka  z zawartością produktu i którą podpisano "pierwsza działka za darmo"), który był jednoznacznie zgodny z opracowaną strategią. Klient, dla którego realizujemy kampanię nie jest, jak zasugerowano, producentem mleka w proszku, ale dystrybutorem wysokobiałkowej odżywki dla sportowców. Absolutnie zgadzamy się z opinią prof. Jacka Leońskiego, że "porównywanie mleka dla niemowląt do narkotyków jest niesmaczne". Mając wieloletnie doświadczenie reklamowe oraz, jak sądzimy, poczucie dobrego smaku, nigdy nie zdecydowalibyśmy się na taki teaser w przypadku mleka w proszku. I absolutnie potwierdzamy opinię Jacka Stankiewicza, dyrektora konkurencyjnej agencji reklamowej, że "taką reklamę należałoby wrzucić do kosza". Przedmiot naszej kampanii informacyjnej stanowią koncentraty i izolaty białek serwatkowych marki Extensor, których bezpośrednim odbiorcą są przede wszystkim kulturyści. Jak powszechnie wiadomo, w tej dziedzinie sportu nader często zawodnicy wspomagają organizm środkami farmakologicznymi, których skład niekiedy wzbudza kontrowersje.  W przypadku Extensora mamy do czynienia z naturalnym produktem pochodzenia organicznego uzyskiwanym z serwatki, który stanowi doskonałe źródło energii nie powodując żadnych spustoszeń w organizmie. Srebrna tekturowa kartka z maleńką torebką produktu i przewrotnym hasłem, to tylko zajawka dokładnie obmyślonej przez nas strategii, której przekaz komunikacyjny nie został jeszcze w pełni rozwinięty. Tym większe nasze zdziwienie, że na łamach jednego z liczących się dzienników, pokuszono się o tak jednoznaczne, krytyczne komentarze nie znając całości pomysłu, ani tym bardziej samego produktu i jego odbiorców. Wysłany do dziennikarzy teaser zostanie objaśniony w kolejnej przesyłce, w której znajdzie się informacja prasowa wraz ze szczegółowym omówieniem cech produktów. Jest to pierwszy element rozpoczętej dla marki Extensor kampanii Public Relations realizowanej przez naszą agencję - czytamy w oświadczeniu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?