History promuje serial “Ice Road Truckers. Zabójcze Drogi: Andy” (wideo)

Kanał History we wtorek 21 lutego br. ruszy z kampanią promocyjną nowego serialu dokumentalnego „Ice Road Truckers. Zabójcze Drogi: Andy”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Serial „Zabójcze Drogi: Andy” to spin off produkcji „Ice Road Truckers”. Opowiada on o kierowcach ciężarówek, którzy udają się na wyprawę w południowoamerykańskie Andy, by udowodnić, że potrafią przewieźć każdy ładunek po każdej drodze. Produkcja nadawana będzie na antenie History w poniedziałki o 20.00 od 27 lutego br.

Kampania serialu obejmuje autopromocję na antenie kanałów z portfolio A+E Networks UK (History, History HD, Polsat Crime & Investigation Network), reklamę prasową (“Teleprogram”, “Dziennik Gazeta Prawna - Kultura TV”, “To & Owo”, “Gazeta Telewizyjna”, “Kropka TV”, “Super Express TV”, “Fakt TV”, “Tele Magazyn”), działania w internecie (YouTube, Facebook, Google ads) oraz outdoor (air-walle na terenie całej Warszawy).

Międzynarodową kreację przygotowała londyńska agencja Suavehouse. Planowaniem mediów w Polsce zajął się dom mediowy OMD MediaDirection. Działania public relations dla serialu prowadzi On Board PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję