McDonald’s Polska kolejny raz promuje bezpieczne zachowania i edukuje w czasie pandemii. W maju br. firma rozpoczęła działania „Wszystko w naszych rękach”, zachęcające do częstego i odpowiedniego mycia rąk.
Z kolei na początku września wspólnie z Anną Dereszowską przygotowała „Bajki z nowym morałem”, dzięki którym tłumaczyła nową rzeczywistość i edukowała najmłodszych. Teraz marka zachęca do zasłaniania nosa i ust w nowym spocie pod hasłem #ZakładamyMaski.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mcdonald-s-kampania-swiateczna-zacheca-do-znalezienia-w-sobie-dziecka ##
Holak rapuje o obowiązku noszenia maseczek
W 30-sekundowym spocie widzimy gości i pracowników sieci restauracji w maseczkach, zza których bez trudu odczytać można uśmiechnięte twarze. Bohaterem spotu jest także Holak - raper, który przygotował specjalny utwór na potrzeby kampanii. Tekst bezpośrednio odnośni się do trudnych czasów, z których możemy wyjść obronną ręką razem, łącząc odpowiedzialne podejście z troską o innych.

W kolejnej fazie komunikacji kampanię wzmocni współpraca z influencerami realizowana na TikToku. W tym celu (po raz pierwszy w komunikacji marketingowej w Polsce) przygotowany został specjalny filtr AR, nawiązujący do spotu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mcdonald-s-kampania-swiateczna-zacheca-do-znalezienia-w-sobie-dziecka ##
Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB Waszawa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, natomiast działania PR prowadzi agencja 24/7Communication.











