Hoop Polska odświeża markę R20

Hoop Polska zmieniła logo, etykietę i butelkę napoju R20. Jest onrównież dostępny w dwóch nowych smakach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Odświeżona identyfikacja wizualna napoju R20 nawiązuje dostylistyki wirtualno-internetowej, zawierając jednocześnie ikonysymbolizujące składniki energetyzujące. - Nasza grupa docelowa tointernauci i użytkownicy gier komputerowych - uzasadnia wizerunekmarki Patrycja Giurko, group brand manager Hoop Polska. R20 marównież nową butelkę, na której całej powierzchni jest etykietatypu sleeve z przezroczystymi elementami, dzięki czemu widaćnapój.

Jednocześnie Hoop Polska wprowadziła dwie nowe wersje smakoweproduktu: Yellow Level (Cytryna/ Guava) i Red Level (Wiśnia/ Acai),dostępne w butelkach o pojemności 0,5 i 1 l. Z kolei klasycznąwersję R20 można kupić w puszkach 0,33 l. Relaunchowi markitowarzyszy uruchomienie strony internetowej www.r20.com.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji