Zadaniem ośrodka będzie promowanie najnowszych technologii HP w Polsce, a w przyszłości również w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Firma zapowiada, że w HP SDC klienci biznesowi będą mogli zobaczyć i przetestować wszystkie najnowsze produkty i rozwiązania technologiczne wszystkich działów produktowych HP.
Polskie HP Solutions Discovery Center powstało w ramach globalnej inicjatywy HP Global Customer Center Network, mającej na celu koordynację i współpracę centrów klienckich firmy na świecie. Zadaniem ośrodków jest wspieranie działań marketingowych i sprzedażowych poszczególnych działów produktowych HP. Wsparcie to obejmuje pokazy, warsztaty oraz testy proof-of-concept - zarówno na miejscu jak i zdalne. Klienci będą mogli poznać i przetestować najnowsze technologie HP natychmiast po ich wprowadzeniu na rynek.

Obecnie w HP SDC użytkownicy zainteresowani rozwiązaniami poszczególnych grup biznesowych mogą zapoznać się z produktami typowymi dla każdej z nich. W kolejnym etapie rozwoju ośrodek ma świadczyć usługi demonstracyjne również innym krajom regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Centrum udostępni swoje zasoby zagranicznym prezenterom, którzy wykorzystując lokalną infrastrukturę HP SDC, będą mogli poprowadzić pokaz dla swoich klientów w rodzimym języku. Dodatkowo rozbudowana ma zostać część infrastruktury przeznaczona do prowadzenia zdalnych prezentacji na żywo.











