Huddleston Associates odświeżyło swój wizerunek

Studio Huddleston Associates zmieniło swój logotyp i claim. Rebranding ma podkreślać innowacyjność i profesjonalizm firmy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowym logotypie studia Huddleston Associates, zajmującego się projektowaniem opakowań i tworzeniem identyfikacji wizualnych, nadal znajduje się arbuz. Symbol ten – wykorzystywany w identyfikacji wizualnej firmy od początku jej istnienia – ma odzwierciedlać jej innowacyjność, kreatywność i otwartość. W znaku graficznym studia zawarte jest również jego hasło „Fresh ideas”. Najnowsze trendy w designie, które wykorzystano w logotypie, mają odzwierciedlać nowoczesność Huddleston Associates.

Zgodnie ze zmienioną identyfikacją został zmodyfikowany serwis internetowy firmy, działający pod adresem huddleston.com.pl. Rebranding, podkreślając zalety studia, ma na celu zwiększenie jego konkurencyjności na rynku. Zmienioną identyfikację Huddleston Associates przygotowało we własnym zakresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"