Średnia sprzedaż ogółem pozostającego na pozycji lidera wśróddzienników ogólnopolskich "Faktu" (Axel Springer Polska) w Ikwartale 2008 r. wyniosła 527 092 egz., czyli 0,45 o proc. mniejniż w analogicznym okresie 2007 roku - wynika z najnowszych danychZwiązku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę w rankingu zajęła wydawana przez Agorę "GazetaWyborcza", która w analizowanym okresie sprzedawała się średnio wilości 424 169 egz. Jest to wynik o 9,73 proc. gorszy niż w Ikwartale 2007 roku.
Na trzecie miejsce awansował "Super Express" (Murator), którypodniósł swoją sprzedaż o 6,3 proc. do 212 974 egz.
Na czwartą pozycję z trzeciej spadł "Dziennik" (Axel SpringerPolska), który zanotował największy spadek sprzedaży wśródwszystkich gazet codziennych - zmniejszyła się ona o 28,73 proc. WI kwartale br. tytuł sprzedawał się w ilości 149 439 egz.

W pierwszej piątce znalazła się jeszcze "Rzeczpospolita"(Presspublica) ze średnią sprzedażą ogółem wynoszącą 143 997 egz.(spadek o 1,14 proc.)











