I wszystko staje się prostsze – wystartowała nowa kampania TEEKANNE

Po filiżance aromatycznej herbaty nawet trudne tematy i wydarzenia wydają się prostsze i łatwiej je zaakceptować – takie wnioski nasuwają się po obejrzeniu lekkiego i zabawnego spotu reklamowego marki TEEKANNE. Właśnie wystartowała kampania telewizyjna, promująca pięć nowych smaków TEEKANNE.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Historia, opowiadana w reklamie TEEKANNE, toczy się niezwykle wartko, prowadząc – wydawałoby się – nieuchronnie do katastrofy. Oto córka przedstawia rodzicom swojego chłopaka (kamera pokazuje niedbale rozpartego na sofie długowłosego młodzieńca, z rękami pełnymi tatuaży) oraz prezentuje ich przyszłą wnuczkę (spory ciążowy brzuszek wskazuje, że już niebawem pojawi się ona na świecie). Co więcej – „rozmowa” toczy się w bardzo nowoczesnych realiach przez skype’a. Zdezorientowani rodzice patrzą na siebie w osłupieniu. I gdy wydaje się, że ich zdziwienie przejdzie w szok, do akcji wkracza on – kultowy brand Hero - przystojny Pan Czajnik. Podsuwa rodzicom pyszną herbatę TEEKANNE i nagle… wszystko wydaje się prostsze. Na twarze rodziców wraca uśmiech, może nie szeroki, ale pełen zrozumienia i aprobaty.

Opowiedziana przez TEEKANNE historia pokazuje, że reklama herbaty może z powodzeniem bazować na lekkim przymrużeniu oka i zabawnym dialogu z konsumentem. - Ma wciągnąć go w swój świat i pokazać pozytywne aspekty spraw, z pozoru wcale nie najłatwiejszych. Nowoczesność, bycie blisko naszych odbiorców w ważnych dla nich chwilach, radość życia, optymistyczne przesłanie – to wartości, które chcemy, by były kojarzone z naszą marką– mówi Maciej Rymski, National Sales Manager TEEKANNE Polska.

30- i 15-sekundowe spoty telewizyjne emitowane będą w największych ogólnopolskich stacjach TV. Elementem, zmieniającym się w reklamie, będą kolejni jej „bohaterowie” - pojawi się 5 nowych smaków herbat TEEKANNE:Orange & Ginger, Sencha Royal, Green Tea Ginger - Lemon, Black Tea Black Currantoraz Black Tea Black Lemon with vitamin C.

Start Kampanii: 11 listopada 2013

Spot został przygotowany przez JERKfilms, planowaniem i zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Maxus. Za działania PR odpowiada GRUPA 365NET.

Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG).W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich. 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"