
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

To pytanie jest z pewnością postawione nieco na wyrost. Trudno jednak oczekiwać, że koniec kariery najwybitniejszego polskiego sportowca przejdzie bez echa wśród niektórych polskich podmiotów gospodarczych. W szczególności tych związanych ze sportem i mediami, ale także branżą spożywczą czy gastronomiczną.Są w Polsce przedsiębiorstwa i organizacje, którym brak skaczącego Adama doskwierać będzie znacznie bardziej niż innym. I nie chodzi wyłącznie o względy sportowych emocji i wzruszeń, ale wyników finansowych. Adam był jak magnes. Dla reklamodawców, kibiców, sponsorów i inwestorów. Gwarantował wysokie zyski ze sprzedaży, stale przyciągał klientów i turystów. Jak wypełnić lukę po Adamie? Już dziś na to pytanie szukają pewnie odpowiedzi włodarze Zakopanego i prezesi TVP.Więcej informacji: http://www.bankier.pl/wiadomosc/Ile-zarobilismy-na-Adamie-Malyszu-2307605.html. Przy powoływaniu się na analizę, prosimy o podanie źródła Bankier.pl.Szymon MatuszyńskiBankier.ple-mail: s.matuszynski@bankier.pl

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
