Kampania "Działam dalej" obejmuje internet (digital i social media) oraz radio.
– Wiemy, że doświadczenia ostatnich miesięcy są trudne ale nie powinny powstrzymywać przedsiębiorczych Polaków przed działaniem. Przygotowaliśmy ofertę, która pomoże im w łatwy sposób zacząć sprzedawać w internecie: sklep gotowy w niecały tydzień, wsparcie w jego skonfigurowaniu i co najważniejsze brak opłat na starcie – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Kampanii towarzyszy promocja założenia i prowadzenia e-sklepu lub e-hurtowni na start za 0 zł przez 3 miesiące. Dodatkowo firma zapewnia wsparcie w przeprowadzeniu kampanii marketingowych i wygenerowaniu pierwszych internetowych zamówień.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/youtuberzy-w-akcji-ing-banku-slaskiego-jako-zdalnidopomocy-wideo ##

Kreację przygotowała agencja Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiada MullenLowe Media Hub.











