Ingliszowa kampania reklamuje American Pan w Telepizzy (wideo)

Telepizza rozpoczęła kampanię reklamową dużej pizzy American Pan. Akcję, opartą na polszczyźnie zabawnie zabarwionej językiem angielskim, firma przygotowała wspólnie z firmami Genetix i PanMedia Western.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Telepizzy reklamuje wprowadzoną właśnie do jej oferty dużą pizzę na bazie ciasta American Pan. Przekaz – oparty na polszczyźnie zabawnie zabarwionej językiem angielskim – informuje, że taka pizza kosztuje teraz tylko 21 zł. Jednocześnie podkreśla, że jest ona delikatna i puszysta, a zarazem chrupiąca oraz zawiera wyselekcjonowane składniki.

– Naszym celem jest zainteresowanie American Pan klientów, którzy do tej pory podobne w smaku pizze jadali u naszej konkurencji – opisuje Dariusz Bąk, dyrektor generalny Telepizzy. – Zdecydowaliśmy się na ten sposób przekazu, gdyż uważamy, że kino i telewizja najbardziej przyciągają młodych ludzi – dodaje.

Kampania od 2 stycznia jest prowadzona w telewizji (Polsat, TVN, TVN7, TV4, kanały tematyczne TVP i TVN, kanały tematyczne z ofert Discovery i At Media), a 7 stycznia rozpocznie się w kinach (sieć Cinema City: 35 kin i 337 ekranów). Kreację kampanii – zaplanowanej do 3 lutego – przygotowało studio Genetix, a planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajął się dom mediowy PanMedia Western.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu