Inmarketing uruchamia program partnerski dla agencji marketingowych

Agencja digital marketingu inmarketing uruchomiła program partnerski, którego celem jest zacieśnienie współpracy z wybranymi, zaufanymi agencjami marketingowymi w Polsce. Inicjatywa ma umożliwić wymianę doświadczeń, wspólne realizowanie projektów oraz wzajemne wsparcie w podnoszeniu jakości świadczonych usług.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Inmarketing uruchamia program partnerski dla agencji marketingowych
Szymon Duda, Krzysztof Górecki

– Widzimy duży potencjał we współpracy z agencjami, które są ekspertami w swoich obszarach. Chcemy stworzyć środowisko, w którym kluczowe będą zaufanie, profesjonalizm i rzetelność. Wierzymy, że dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów i wspólnie podnosić standardy obsługi w branży – mówi Szymon Duda, partnership manager w inmarketing.

Program partnerski zakłada budowanie długoterminowych relacji biznesowych pomiędzy agencjami o różnych specjalizacjach – od strategii komunikacji, przez działania performance’owe, aż po technologiczną realizację kampanii. Dzięki temu uczestnicy inicjatywy będą mogli uzupełniać swoje kompetencje, korzystając z wiedzy i doświadczeń partnerów.

Razem przy wspólnych projektach

Zgodnie z założeniami programu, agencje partnerskie będą mogły łączyć siły przy realizacji wspólnych projektów, co ma przyspieszyć ich wdrażanie i zwiększyć efektywność. Dodatkowo, stworzony zostanie system rekomendacji, który pozwoli na angażowanie sprawdzonych wykonawców do realizacji konkretnych działań – co ma wpłynąć na wysoką jakość usług i transparentność współpracy.

Do grona pierwszych partnerów programu dołączyły już takie firmy, jak Awesome PR girls, Tpay, Sare, GetResponse, Devspower oraz popularny kanał YouTube – Fabryki w Polsce. Agencje uczestniczące w programie specjalizują się w obsłudze klientów m.in. z sektora B2B, przemysłowego, technologicznego, FMCG, fintech, nieruchomości, a także zdrowia i urody.

– Rynek marketingowy dynamicznie się zmienia, a oczekiwania klientów rosną. Wspólna praca nad projektami i wymiana know-how pozwolą nam szybciej reagować na zmiany i elastycznie dostosowywać ofertę do realnych potrzeb biznesowych – dodaje Krzysztof Gorecki, CEO i założyciel inmarketing.

Inmarketing to agencja digital marketingu B2B z siedzibą w Poznaniu. Zespół firmy liczy obecnie 35 osób, a agencja prowadzi ponad 70 projektów – głównie dla firm z sektora usługowego i przemysłowego. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji