Przychody sprzedażowe Inmedio w trzecim kwartale 2025 roku wyniosły 194,2 mln zł, co wobec 197,24 mln rok wcześniej oznacza spadek o 1,5 proc. Kwartalne wpływy ze sprzedaży towarów (czyli m.in. prasy, książek, napojów i przekąsek) zmalały r/r ze 186,35 do 185,5 mln zł, zaś z usług (m.in. doładowań telefonicznych) – z 10,89 do 8,7 mln.
Koszty sprzedanych towarów zmniejszyły się ze 159,84 do 155,34 mln zł, koszty sprzedaży – 36,5 do 36,23 mln, a koszty finansowe – z 3,32 do 1,28 mln.
Z kolei wydatki w zakresie ogólnego zarządu (m.in. na pracowników) poszły w górę z 5,31 do 5,81 mln zł.
Przez trzy kwartały 16 mln zł straty
Spółce udało się nieco ograniczyć stratę: na poziomie operacyjnym z 4,36 do 3,41 mln zł, a w ujęciu netto – z 4,66 do 4,56 mln.
W ujęciu trzech kwartałów przychody sprzedażowe Inmedio zmalały r/r o 0,6 proc. do 567,19 mln zł. Koszty sprzedażowe wzrosły zaś ze 107,19 do 108,7 mln zł, a wydatki w zakresie ogólnego zarządu poszły w dół z 21,93 do 17,41 mln.

Strata operacyjna zmalała z 16,87 do 13,07 mln zł, a strata netto – z 17,76 do 16,01 mln.
Ubywa saloników Inmedio
Na koniec marca 2025 roku działało 393 saloników Inmedio, wobec 411 kwartał wcześniej i 432 na koniec 2023 roku. W kolejnych sprawozdaniach finansowych Eurocashu nie podawano nowych danych na ten temat.
Natomiast w kwietniu br. holding ogłosił, że chce sprzedać posiadane 51 proc. udziałów Inmedio. Do szukania nabywcy zaangażował doradcę transakcyjnego. Zaznaczył, że sprzeda owe walory w przypadku "otrzymania od inwestora oferty, która będzie racjonalna w odniesieniu do wartości godziwej Inmedio".

Eurocash 51 proc. udziałów Inmedio kupił w połowie 2014 roku od HDS Polska, spółki należącej do grupy Lagardère Services. Równocześnie porozumiał się z nią co do rozwoju w modelu franczyzowym sklepów convenience pod marką 1minute.











